I går svingte strikkepinnene igjen på Strikkekaféen.

Heisann!

I dag er det en grå dag ute, og det regner litte granne i motsetning til i går hvor det bøtta ned, og snøen smeltet bort ganske bra. Temperaturen akkurat nå ligger på +4,3C.

Natt til i går sov jeg omtrent ikke, noe som resulterte i at da jeg endelig sovnet hørte jeg ikke alarmen kl 9. Heldigvis så har jeg Vinja som kommer å sier i fra, når hun syntes jeg har sovet for lenge. Jeg satte inn turbo giret og fikk unna hennes morgenstell og mitt. Da klokka var 10:50 stormet jeg ut av døra….

Jeg skulle på Strikkekafé og hadde jo egentlig avtalt med Bestisen å hente henne 10:45, men klokka dro over 11 innen jeg var utenfor hos henne. Det var fult av biler i parkeringshuset, så jeg måtte parkere under Metro-senteret i stedet for Lørenskog hus. Det er ikke så langt å gå, så det gjorde egentlig ingenting.

Ettersom jeg forsov meg i går rakk jeg ikke å spise frokost, så jeg kjøpte meg et halvt rundstykke med ost og skinke, en dobbel Americano og en Pepsi. Litt senere ble det vaffel med brunost. Jeg strikket ikke like mye som jeg pleier, for jeg hadde glemt å ta med meg et ekstra snøste med garn. Å det jeg hadde med var det ikke så mye igjen av… Typisk meg 🙈

Bestisen og jeg hadde snakket om at vi skulle gå å høre på St. Laurentiuskoret neste måned, og innen vi dro fra Strikkekaféen var vi innom informasjonen og kjøpte billetter. Vi valgte å dra på lørdagen kl 12, i stedet på en av hverdagene på kvelden. Jeg elsker jo Musical-musikk, så dette gleder jeg meg virkelig til ☺️

Når jeg kom hjem igjen var jeg både trøtt og sliten. Jeg hadde kjøpt med meg et par lunch-kaker hos Coop Mega, som jeg tok til middag. Etter det lente jeg meg godt tilbake i godstolen og sovnet å var borte i ca 1,5 time. Resten av kvelden satt jeg for det meste å så på film…

Håper du hadde en fin dag i går 🥰


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg