I går lå det en liten konvolutt i postkassen…

…..med navnet mitt skrevet med en pen håndskrift 🥰

Konvolutten var fra Bunny, og inni lå det et skrapelodd som jeg hadde fått etter å ha svart riktig på spørsmålene i julekalenderen hans. Jeg var sent hjemme i går, og bestemte meg for å vente med å skrape til i dag når jeg skulle skrape mine egne julekalendere.

Nope, ikke denne gangen….

På formiddagen i dag satte jeg meg godt til rette med en kopp kaffe, kulepenn, 10 kroning til å skrape med. Jeg skrapte med stor iver men som du ser av bilde så ble det ikke noe gevinst på meg denne gangen, noe det heller ikke var på mine egne kalendere.

Kan virke som jeg har brukt opp vinnerlykken min for en stund, men jeg gir ikke opp håpet for plutselig så slår den inn igjen 😉

9 kommentarer
    1. Leit at du ikke vant men gratulerer med at du vant hos Bunny. Håper hellet retter seg. Det er søndag og jeg skal vaske litt i dag. Frokosten er tatt, oppdateringer fra media er fullført men det er kun en ting jeg må sjekke. Men nå skal det vaskes. Ha en fin dag.

      1. Ja det var uansett hyggelig å bli trukket ut og få et skrapelodd. Tur og lykke i spill går opp og ned, plutselig så snur det. Jeg burde ha vasket og støvsuget jeg også, men er fortsatt ikke helt i form så jeg tar det med ro i dag. Ha en fin søndag.

      1. Jeg syntes det var veldig flott å vinne i julekalenderen, men det er som du sier og som jeg har oppdaget igjennom hele desember, ikke lett å vinne på Flax. Ha en fortsatt fin søndag du også, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg