I går kom juleneglene på 🎄

Heisann!

Da jeg sto opp litt før kl 10 var det klarvær, men som du ser på bilde over her har det forandret seg. Tåka ligger helt ned på bakken. Temperaturen ligger på rundt +2C.

På badet går vaskemaskinen med første ladning med klær, og når den er ferdig blir det en runde med håndklær. Jeg har latt de ligge igjen et par ganger, så det blir nok en full maskin til vil jeg tro.

I går ettermiddag var jeg nede hos Iris Nailbar på Bryn senter og fikk fikset neglene mine. Jeg hadde allerede i forveien bestemt at jeg skulle ha rød og grønn glitterlakk, men ikke helt nyansen. Jeg var tidlig ute sånn at jeg kunne plukke ut akkurat den fargen jeg ville ha. Det var ingen før meg, så vi kom i gang litt før jeg hadde time.

Neglene mine var ikke så veldig lange denne gangen, men hun tok allikevel av en del sånn at de er nette og fine. Det er godt når jeg skal holde på med mat og andre ting fram mot jul.

Disse to over her sto rett bak Nailbaren og sang nydelige julesanger en god stund, før de flyttet seg ned i 1 etasje å sto der til like før jeg dro fra Bryn. Det var så koselig at både jeg og naildesigneren satt å nynnet til favorittene våre 🎶

Det var meningen at jeg skulle ha møtte Bestisen i dag for å handle litt julegaver, men jeg måtte avlyse da kroppen ikke var helt i form. Vi har heller utsatt det til i morgen til samme tid og sted 😉

Håper du får en fin mandag og start på siste uken før jula starter for fult.


12 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Ja det var ordentlig koselig med julemusikk i går, og den unge damen hadde en nydelig stemme 🎶 Jeg regnet med at det ville være en del folk der, men det var faktisk flere enn jeg trodde. Klems 🤗

    1. I morgen er det tannlegen igjen, denne gang kun kontroll. Var litt vondt første dagen og jeg savner tanna når jeg skal spise. Men slik er det vel. Tok opp juletreet mitt fra boden i går. Satte inn batterier og pynta det. Det står på en juleduk på kjøkkenbordet. Det er mørkt alt og jeg som glemte refleksen hjemme. Er nøye der men man kan glemme alt – her forleden glemte jeg nesten sekken da jeg gikk. Aner ikke hva jeg skal ha til middag i dag men noe blir det. Ha en fin kveld.

      1. Det blir ofte vondt og ømt en dag eller to etter man har trukket. Du venner deg nok fort til at tanna ikke er der lenger. Det begynner å bli jul hos deg også nå. Koselig når pynten kommer fram. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg