I går ble det en lang dag med møter

Image by Peggy und Marco Lachmann-Anke from Pixabay

Heisann!

Ute er himmelen stort sett blå, men det er noen hvite fluffy skyer her og der. Temperaturen ligger på +7C.

Sitter i godstolen med dagens andre kopp kaffe, og prøver å vekke kroppen. Den er veldig sigen i dag etter en lang dag i går, hvor jeg først var hjemme rett før kl 22.

Gårsdagen startet med styremøte kl 12, hvor vi hadde en del ting å gå igjennom. Vi pakket først sammen ved 15 tiden, og ettersom vi skulle av gårde å gjøre klart til medlemsmøte bare et par timer unna ble jeg med Bestisen hjem. Det hadde blitt bare stress om jeg skulle dra hjem til meg og så tilbake igjen. Det hadde nesten bare blitt å snudd i døra.

Tema for medlemsmøte var en tidlig feiring av 17 mai, ettersom dette var det siste møte før sommeren. Så vi hadde kjøpt inn pølser, lumper og marsipankake til kaffen. Vi var effektive å pyntet bordene med hvite servietter og norske flagg. Det var invitert inn to jenter fra Frisklivssentralen, som snakket om alt fra trening til kosthold. Det var veldig interessant og jeg tror at alle syntes det for engasjementet var på topp. Etter at vi hadde spist var det loddsalg og jammen vant jeg også denne gangen 😊

Når jeg kom hjem så jeg konturene av Vinja i det ene vinduet, hvor hun satt å ventet på mamsen som hadde vært borte fra henne hele dagen. Så etter at hun hadde fått medisinen sin ble det masse kos resten av kvelden, inntil det var på tide å krabbe under dyna 😴

For noen uker siden meldte Bestisen og jeg oss på et kurs i Organisasjonsarbeide, som holdes nå i mai. Vi fikk aldri noen bekreftelse på at vi var påmeldt, eller noe mer informasjon om kurset. Så i dag ringte jeg dem og la igjen en melding på svareren, og nå nettopp ringte de meg tilbake. Jeg fikk bekreftelse på at vi var påmeldte begge to, og det vil gå ut en mail i dag med program for kurset. At vi ikke hadde fått en bekreftelse på at vi var påmeldt var en feil, og damen jeg snakket med var glad jeg sa fra om det.

Freddan er her, og jeg håper du får en fin dag og start på helgen🥰


6 kommentarer
    1. Dere er en aktiv forening med mye interessant på programmet, noe jeg er sikker på at medlemmene setter stor pris på! 🥰 Et slikt kurs er kjekt å få med seg! Jeg tok meg tid til litt fotpleie idag, og så får jeg vaske over litt gulv og sånn. Ha en fin fredag og helgestart! 🤗

      1. Ja det er veldig mye aktivitet i foreningen, og styret har vært flinke til å hente inn folk til å holde foredrag. Da spesielt som går på helse og revmatiske plager. Både Bestisen og jeg syntes det var viktig at vi meldte oss på dette kurset, sånn at vi får mer innblikk i hvordan ting skal fungere osv. Jeg skal fylle opp fotbadet mitt nå snart og ta meg litt fotpleie her hjemme om litt. Ha en fortsatt fin fredag, klem 🤗

    2. Det er sikkert lærerikt og være med på slike måter. Men av og til blir det mye på en dag. Kjøpte nok et par lesebriller +2 i dag på kiwi. Bruker det når jeg leser en ikke ellers. Men som sikkert mange andre glemmer jeg mange ganger hvor jeg legger de. Det er fredag og er trøtt her jeg sitter. Tok opp sykkelen min og den ligger på balkongen. Må legge om til sommerdekk og legge inn ny slange. Handler det på Intersport på grunn av prisen 59,- kroner. Men undersøkte for moro skyld på Anton Sport og der tok de 125, for den samme slangen. Forferdelig at det er så stor forskjell i pris. Ha en fin kveld.

      1. Ja det er veldig lærerikt, og det er interessant alt dette nye jeg får være med på nå. Jeg skulle nesten ønske at jeg kunne kjøpe briller på Kiwi ol, men jeg har jo så forskjellig syn på øynene at det går dessverre ikke. Skulle ha lagt om til sommerdekk på bilen jeg, men jeg får jo ikke tid. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg