I dag er det 25 år siden

 

Prinsesse Diana 

1 juli 1961 – 31 august 1997

 

8 kommentarer
    1. Jeg husker jeg var stor fan av prinsesse Diana, og klipte ut alt jeg fant av bilder og fikk selvfølgelig med meg bryllupet. Vondt at hun skulle få et så vanskelig liv med Charles, og tragisk at hun ikke skulle få leve lenger. Utrolig trist for sønnene hennes å miste mamma’n sin så tidlig, – de hadde jo hatt det mye bedre med henne. Klarer ikke å like Camilla jeg altså!

      1. Jeg var også veldig opptatt av Diana, og jeg husker den dagen hun døde godt. Sjokket over at det kunne skje. Var i London ikke lenge etter begravelsen og husker porten til Kensington Palace med blomstene. I tillegg det usmakelige «minnegreiene hos Harrods. Hihi, bei Camilla var og er jeg ikke begeistret for nei.

      1. Diana var 1 år yngre enn meg, og jeg husker at jeg syntes det var merkelig at hun kunne gifte seg med Charles. Han var jo gammel. Syntes fortsatt det er veldig trist, og tenker mange ganger på hvordan livet til William og Harry hadde blitt om hun fortsatt var her. Utrolig flott dame, sår men allikevel sterk 🥰

      1. Hun var elsket av en hel verden tror nå jeg, og det at hun viste at en person så langt oppe på rangstigen kunne være sårbar, gjorde nok at flere ble glad og begeistret for henne.

    2. Jeg husker også akkurat hvor jeg var den dagen hun døde og jeg fikk høre dette. Husker hvilke gardiner som var i vinduene, hvilke trekk som var på senga, det var som om tiden stoppet litt der og da.

      1. Jeg husker også hvor jeg var, nemlig hjemme. Så mye på Sky News på den tiden, og husker de sjokkerte ansiktene i nyhetsstudio som fortalte om ulykken og senere kunne bekrefte dødsfallet. Jeg husker jeg følte meg helt nummen og kunne ikke tro at det var sant. Like etter begravelsen var jeg over i London, og besøkte da porten utenfor Kensington Palace å så folk fortsatt komme å legge roser på og ved porten. Det var sterkt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg