Hverdagen er her med vann i øret…

Image by Gordon Johnson from Pixabay 

Heisann og god formiddag!

Ute skinner solen og det ser ut til å bli en nydelig august dag. Temperaturen ligger på +14,7C i skyggen.

Da var ferien mer eller mindre over for meg, og det er tilbake til et litt mer strukturert liv med alarmen som ringer tidlig og arbeid. Vel, jeg jobber ikke i dag (aldri på en mandag) og så har jeg tatt meg en ekstra feriedag i morgen. For da har jeg time hos Oslo Politikammer til å ordne med ID kort, en time jeg bestilte tilbake i april hvis jeg ikke husker helt feil.  Så først på onsdag er jeg i gang med jobb igjen.

Vann i øret fikk jeg da jeg vasket håret til morgenen, og ikke tale om at det kommer ut igjen. Det er skikkelig ubehagelig, men det sier vel plopp til slutt håper jeg.

Hva er det så denne uka har å by på? I kveld blir det strikkekino på Odeon Lillestrøm, og flertallet stemte for Elvis-filmen. Har sett den, men ser den gjerne igjen. Tirsdag blir det å besøke politiet, onsdag er det jobb og ellers ingenting, torsdag skal jeg møte jentene jeg gikk 9 år på skole med. Det er noe jeg både gleder meg, og gruer meg til. Gleder meg for det blir sikkert veldig hyggelig, men gruer meg for det gjør jeg alltid når jeg skal treffe folk jeg aldri har møtt, eller mennesker jeg ikke har sett på veldig lenge 😬. Hva med fredag? Den mener jeg er helt blank så langt i alle fall.

Hva er dine planer for uka som kommer, noe spennende?

 

17 kommentarer
    1. Høres trivelig ut med treff for jenter du har gått ni år på skole med. Lenge siden sist? Forhåpentligvis finner vannet i øret veien ut igjen selv 😊
      Jeg har ingen planer for denne uka, bare noe skrivearbeid jeg må få gjort. Og et par støttetelefoner.

      1. Ja det kommer garantert til å bli hyggelig, for det er en fin gjeng. Noen av de har jeg truffet, og så har vi kontakt på Face og Messenger da. Det er en evighet siden vi gikk ut av ungdomsskolen, faktisk tilbake til 1976 🙈 Vannet har ikke kommet ut enda, men før eller siden gjør det nok det. Ha en fortsatt fin dag, klem 🤗

    2. Det blir moro med strikkekino, og litt spennende med treff. Går nok veldig bra, og alle synes nok det blir fint å treffe hverandre. ❤️ Jeg skal i bursdag til ei venninne på onsdag kveld og på torsdag skal jeg kjøre junior på teltovernatting. Hele 8. klasse skal ligge over én natt ved et vann innpå skogen for sånn bli-kjent opplegg.

      1. Strikkekino er veldig gøy, men jeg kommer nok ikke til å strikk så mye i dag. Mister mye hud på fingrene om dagen, og i morgen skal jeg ordne med ID kort og da skal de ha fingeravtrykk. Det går ikke om huden flasser… Jeg syntes alltid det er skummelt med sånne treff, men bak i hode vet jeg jo at når jeg først kommer dit blir det veldig koselig. Så spennende for junior med overnatting ute i det fri sånn. Ha en fortsatt fin dag, klem 🤗

    3. Her var det aktivitet. Håper vannet kom seg ut av øret ditt? Her blir det besøk i ettermiddag, ellers vet jeg ikke annet enn jobb og trim. Tar en dag av gangen mot høst og september. Klemsiklem:)

      1. Jepp, nok å foreta seg denne uke + at jeg har både konserter og musical linet opp helt fram til jul. Vannet har nok ikke kommet ut enda, men før eller siden gjør det nok det. Mandagsklem 🤗

    4. Vann i øre har jeg sjelden til tross for at jeg er mye ute og bader i skogen. Men nå tror jeg badesesongen er over. Ble ikke noe dukkert i helga. Skal til fotpleie i morgen og til mine foreldre torsdag. Der i huset er det mye styr med flytting nå, det blir mye mas. Men tar en ting av gangen. Men slik er det blitt. Nå skal jeg ut og handle litt. Var kun knapt en kvart liter med melk da jeg kom hjem i går kveld. Kjøpte en halvliter på stasjonen i dag tidlig og drakk det der og da før jobb. Det er mye som skjer. Alt må ordnes og takk for jeg har en rolig helg i vente. Ha en fin kveld.

    5. Fint med en myk start på uka. Jeg har enda ikke fått sett den Elvisfilmen. Det høres veldig koselig ut med Strikkekino. Min uke er ganske så fullpakket, så jeg vil helst ikke ha mer å gjøre.😂😅
      Ha en riktig fin kveld!🤗

      1. Jeg kan varmt anbefale filmen, men må si at det ikke er noen søt film. Mye trist og ting jeg ikke visste. Jepp, deilig å ikke gå rett på med jobb. Helt greit med bare to arbeidsdager denne uken 😉

    6. Syns uka di høres veldig fin ut, masse koselig som skjer. Og kanskje blir det veldig hyggelig å starte på jobb på onsdag også :). Jeg burde fått meg en frisørtime, men tviler på om jeg får det i løpet av denne uken. Ellers er plana å jobbe litt under de 50% jeg skal, for å bruke opp litt av overtiden. Riktig fin uke til deg <3

      1. Ja jeg tror denne første uka tilbake blir bra jeg 😊 Jeg trodde jeg hadde fredagen fri, men jammen skal jeg til fotpleie også. Godt å få klippet seg også, og kanskje du får en time. Håper dagen i dag og resten av uka blir fin.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg