Husmorgenet fikk trimmet seg

Image by Rudy and Peter Skitterians from Pixabay

Heisann og god formiddag!

Solen skinte sÄ vidt det var da jeg sto opp ved 9 tiden, men nÄ er himmelen dekket av grÄ skyer. Temperaturen ligger pÄ +10C.

I gÄr bestemte jeg meg for at husmorgenet skulle fÄ trimmet seg litt, og det var virkelig pÄ tide ogsÄ.

FÞrst ryddet jeg opp og fikk unna litt oppvask. SÄ fikk feiekost og feiebrett en omgang med sÄpe og vann. Til slutt ble det tÞrket stÞv og stÞvsugd over der hele. Skulle ha vasket over gulvene ogsÄ, men ryggen sa klart i fra at det kan du bare glemme.

Etter en lang og varm dusj, som ikke hjelp pĂ„ ryggen, dumpet jeg ned i godstolen med Vinja i fanget. Det tok ikke lang tid fĂžr begge to var langt inne i drĂžmmeland en stund đŸ’€đŸ’€

Jeg har ikke sĂ„ mye pĂ„ timeplanen i dag
 Kun gĂ„ en runde med vannkannen og fuktighetsmĂ„leren, for Ă„ sjekke hvilke planter som trenger litt vann đŸȘŽ

HĂ„per du fĂ„r en fin sĂžndag đŸ„°

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg