Husmorgenet ble lokket fram i dag 🪣

Image by Michi from Pixabay

Heisann og god formiddag!

Ute er himmelen knallblå og sola stråler å varmer opp så det ser nesten sommerlig ut. Det blåser fortsatt en god del i dag, så det er neppe så varmt som det ser ut til å være. Temperaturen ligger på +10,8C.

I dag våknet jeg med masse energi i kroppen, og den måtte brukes med en gang. Så når morgenstellet til Vinja var over, gikk jeg løs på badet og fikk skuret det rent. Det er det verste rommet i heimen å ta, for det er så trangt og lite at det er vanskelig å komme til enkelte steder. Kroppen må være i sin beste form når jeg skal ta det mer nøye enn jeg vanlig ukesrengjøring. For det er ikke alltid ledder og muskler er villig til å bøye seg såpass mye som er nødvendig for å komme til alle steder. I dag ville de og da ble jeg også ganske fort ferdig 😊

Det var godt å sette seg ned en stund etterpå med kaffekoppen å slappe av, for jeg ble jammen i meg sliten. Heldigvis på en god måte, og det kjennes ut som jeg har igjen litt ekstra energi til resten av dagen også 😉

I går kom det mail fra Lørenskog Revmatikerforening med informasjon om kino, julebord og juletur. Har ikke bestemt meg for om jeg skal se filmen, som forresten er fransk – Paris i mitt hjerte. Julebord og juletur til Charlottenberg derimot skal jeg ha med meg. Har notert meg frister for påmelding, sånn at ingenting går i glemmeboka. Kjenner at jeg gleder meg allerede nå 😊

Magen min er i godt humør igjen, og romler på en god måte så det er på tide å få i seg litt mat.

Håper du får en fantastisk torsdag 🥰


4 kommentarer
    1. Godt nÃ¥r vasking er unnagjort, – er ikke min favorittaktivitet, men mÃ¥ gjøres. Julebord og juletur høres gøy ut. Vi var i Sverige for et par Ã¥r siden, og da var vi i Charlottenberg. Ha en fortsatt fin torsdag! 🤗

      1. Ikke min favoritt aktivitet heller, men tar man det ikke gror man jo ned 🙈 Det er mange år siden jeg var i Charlottenberg, så dette skal bli artig 😊 Jeg har faktisk vært i Sverige i år i det hele tatt, så nå er det på tide med en tur. Ha en fin fredda 🤗

      1. Det står nok ikke høyest på prioriteringslista mi, men det må fram sånn jevnlig sånn at det ikke ser alt for ille ut her 😉 Ha en fin fredda 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg