Høyt henger de, men sure er de ikke.

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Heisann!

Jeg fortalte jo tidligere at en nabo hadde plantet en plante med druer. Akkurat det visste jeg ingenting om, før en annen nabo viste meg det i går. Jeg hadde ikke tatt med mobil da, men i dag føyk jeg rundt hjørnet å knipset et par bilder av dem. Jeg googlet litt og dette «kan» være den sorten som heter Zilga.

Jeg smakte på dem i går, og de var så søte og gode. Så jeg klarte ikke å holde fingrene fra dem i dag, men nøyde meg bare med et par. Tror ikke noen andre kommer til å høste dem, så jeg kommer nok til å hente meg et par klaser i løpet av uken 🍇

Har du forsøkt å drive fram druer? Lyktes du da?

#druer #plante #odle #natur

2 kommentarer
      1. Jeg har vurdert å ha en plante på balkongen, men har ikke våget da jeg tenkte det ville bli for varmt. Denne planten utenfor, er det ingen som har stelt med etter at hun som plantet den har flyttet.

        Kjedelig å få utøy på den, men får krysse fingrene for at den andre modnes og blir gode.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg