Høst på bordet, ukeslutt og DAB+ adapter

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Heisann og god morgen!

Nok en dag med sol er i ferd med å komme i gang. Litt mer skyer på himmelen, men de er bare lyse og søte. Temperaturen var bare på +3,3C da jeg sto opp i dag 🥶

Ja du leste riktig, det er ukeslutt på jobb i dag. Jeg har nemlig en fridag i morgen, og det skal bli så godt. Har en del småting som skal ordnes, så da passet det veldig godt med en fridag.

I går anskaffet jeg meg en DAB+ adapter til bilen, men ikke av de dyreste for det syntes jeg ikke var nødvendig. Bilen min er 9 år og det var ikke standard med DAB radio den gangen. Jeg hører mye på radioen, og skal jeg få til det nå må jeg bruke mobiltelefonen og datatrafikk. Jo det ligger faktisk et par FM kanaler igjen som man kan få inn, og den jeg hører mest på er Radio Metro. Problemet er at signalene ikke er av de beste over alt. Det å klargjøre adapteren er ikke noe problem, men det å få festet antennen sånn at den ikke henger å slenger er ikke så enkelt. Jeg sjekket et par YouTube videoer, og skjønte fort at det var en litt større og vrien jobb enn jeg klarer. For man må ta av et par paneler, et ved frontruten og en ved hanskerommet og det må noen mer kyndig enn meg gjøre.

Jeg var nede på Brynsenteret i går ettermiddag, og da stakk jeg innom Nille. Der kjøpte jeg 3 brune kubbelys (3 for 2), og to brune lysglass som jeg pyntet opp stuebordet med. Den blanke lysestaken og lysbrettet hadde jeg fra før. Jeg har brukt batteridrevet lys på bordet inntil nå, men dette ble det helt klart mer stemning av 🍁

Ønsker deg en fin onsdag 🥰

#onsdag #høst #høstfarger #arbeidsdag #fridag #shopping #dabadapter #været #sol

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
      1. Jeg elsker jo høsten og syntes det er så koselig å pynte opp i stua 🍁 Radioen står på hele dagen når jeg er hjemme, og jeg liker å høre på det i bilen også. Skal ringe Mekonomen i morgen å høre hva de tar for å montere adapteren. Hører også en del på Radio Vinyl, mye fin gammel musikk der 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg