Home sweet home

Image by Tumisu from Pixabay

Heisann!

Da har jeg kommet meg hjem fra en veldig koselig dag sammen med Strikkesnellene på Veiviseren. Vel når sant skal sies så har jeg vært hjemme et par timer, men det ble jammen til at vi satt litt lenger enn vi pleier å gjøre.

Vi var en 7-8 stykker og de fleste av dem strikket på forskjellige prosjekter, mens et par av oss (inkl meg) satt bare å snakket hele tiden.

Formen var ikke helt på topp før jeg satt meg i bilen å dro opp til Lørenskog, og den ble vel egentlig ikke noe bedre av å sitte der. Humøret derimot var det ingenting i veien med, og det gjorde veldig godt å tilbringe timene sammen med alle de hyggelig damene 🥰

Det ble noen nye aktiviteter i kalenderen også, så jeg kommer ikke til å kjede meg i tiden som kommer. I dag ble det bestilt billetter til Strikkekino, og filmen ble Ticket to Paradise, og musikalen Shrek på Lørenskog Hus. I tillegg kom innkalling til medlemsmøte i Lørenskog Revmatikerforening. Det ser ut som om jeg skal noe hver eneste uke fremover, og det er jo gøy.

Akkurat nå føles det som om jeg har feber i kroppen, men jeg tror ikke at det er det. Jeg er sliten og frossen, som ofte gir meg samme følelse. Har pakket meg inn i kosepleddet mitt for å få varmen, så går det forhåpentlig feberfølelsen over etter hvert. Nå skal jeg se på Alle mot Alle på TV Norge, og jeg mistenker at Vinja kommer for å ligge i fanget mitt for å få masse kos. Mamsen har jo vært borte nesten hele dagen 🥰

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg