Hentet pakker på posten i dag

Heisann og god kveld!

I forrige uke bestilte jeg meg 6 poser med Senseo strong kaffeputer. I går ettermiddag fikk jeg melding om at pakken kunne hentes på posten, men jeg orket ikke å dra ut igjen. På mandag bestilte jeg meg ny termokopp fra By Lien, som er influenser Therese Liens butikk, og i dag kom det melding om at den også kunne hentes.

Denne gangen var jeg ekstra nøye med å sjekke at jeg bestilte riktige kaffeputer, som er til stor kopp/krus. Sist gang så jeg ikke så nøye etter og endte opp med feil puter.

Dette er altså den nye termokoppen, som jeg allerede har testet ut. Akkurat nå kommer den kun i grått, men iflg Therese Lien vil den komme i svart og rust senere i høst. Allerede nå har jeg bestemt at jeg vil ha den i rust også 🥰

Jeg tror jammen jeg har funnet den termokoppen jeg har leita etter i flere år.

Ønsker deg en fortsatt god kveld 🥰

4 kommentarer
    1. Kaffeputer må til, og hos kaffekapslen har de stort utvalg og rimelige priser! Jeg er superfornøyd med Senseo kaffemaskinen min, og kjekt at man kan brygge på kanne også! 🥰 Fin termokopp da! 👍 Viktig at de holder godt på varmen og helst helt tette også. Likte så godt layouten på bildene dine! 😀 Jeg skal til frisøren idag og på tirsdag skal jeg ordne meg nye briller. Jeg bruker linser, men godt å ha briller i tillegg. Ønsker deg en fin fredag! 🤗

      1. Ja uten de gode kaffeputene blir ikke dagen den samme, og man sparer noen kroner på å handle hos Kaffekapslen. Jeg er også veldig fornøyd med maskinen min, og det at jeg kan både brygge enkelt kopper og trakte er jo så perfekt. Therese Lien reklamerte for disse termokoppene tidligere i år, og jeg ville så gjerne ha en. Så var jeg så treg til å bestille, så de var utsolgt da jeg endelig kom så langt. Den holder på varmen, og har lås på lokket som gjør at det sitter godt å holder på varmen. Layouten på bildene er fra en app jeg lastet ned på mobilen som heter PhotoPhix. Der kan man dekorere bildene med mange forskjellige rammer. Det er mange år siden jeg brukt linser, så her går det kun i briller nå. Ha en fortsatt fin fredda 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg