Helgen banker pÄ, og dette kom i posten

Heisann!

Ute er det litt grÄtt i dag, og det blÄser en kald vind sÄ det er godt med vinterjakke enda. Gradene derimot er ikke sÄ ille med +6,5C.

Helga banker pĂ„ og mange starter pĂ„skeferien allerede i dag. Det er vel de som skal pĂ„ hytta. Selv har jeg tenkt til Ă„ bli hjemme, og dessuten sĂ„ skal jeg jobbe to dager til uka 😉

Planen for dagen var Ä gjÞre rent pÄ badet, men formen er ikke helt pÄ plass. SÄ jeg utsetter det en dag
.

PĂ„ mandag kom det en pakke med kaffe fra kaffekapslen til Dolce Gusto maskinen min. Jeg bestilte en del jeg ikke hadde prĂžvd fĂžr.


Jeg drikker mest svart kaffe, i alle fall pÄ morgenen. Innimellom er det godt med noe annet ogsÄ. Her er det en med smak av Tiramisu og en med Caramel, begge to gode men den fÞrste var litt tam og hadde trengt litt sukker.

Av disse to har jeg kun smakt Almond (mandel) Caffe Latte, og den trengte ogsÄ litt sukker. Tok kapslene ut av eskene og la dem en en plastboks for Ä spare litt plass.

Dette er de to siste jeg fikk, og jeg hadde smakt Caffe Latte tidligere, men Chocolate er helt ny for meg. Har ikke fÄtt smakt den enda.

Bare for Ä nevne det, sÄ er ikke dette betalt reklame, men bare meg som viser hva jeg har kjÞpt.

Sitter Ä slÞver foran tv Ä ser pÄ Mudlarking ved Thames river i London, og venter pÄ at hÄret mitt skal tÞrke.

HĂ„per du fĂ„r en fantastisk fredda đŸ„°

 

30 kommentarer
    1. Godt med litt annet enn vanlig kaffe, og mange spennende smaker der. đŸ„° Delvis skyet og en kald vind her ogsĂ„. Ønsker deg en fortsatt fin fredag! đŸ€—

      1. MĂ„ alltid starte dagen med svart kaffe, og sĂ„ kan jeg ta noe sĂžtere senere đŸ„° Sola prĂžver Ă„ komme igjennom her, men lykkes ikke helt


    2. Spennende med nye smaker.😊
      Her i huset er det mannen som er mest ivrig med kapselmaskinen. Jeg er mest glad i te.
      Kos deg masse i dag.đŸ€—

      1. Ja det var mye godt her, men det er nok et par av disse jeg ikke kjĂžper igjen. Noen favoritter har det faktisk blitt đŸ„°. Ha en fortsatt fin kveld.

    3. HÞres ut som gode smaker, sÄ skjÞnner det blir en og annen kosekaffekopp i lÞpet av pÄsken :). SjÞl er jeg veldig glad i chili kaffe, som jeg har skrevet om noen ganger. Riktig fin fredag <3.

      1. Ja vet du, noen av disse fĂ„r bli med ut pĂ„ balkongen om det blir fint solvĂŠr. Har funnet et par favoritter, som ikke trenger noe ekstra sĂžt 😉 Ha en fortsatt fin fredag đŸ„°

    4. Bra med kaffe som smaker godt. SÄ er det pÄske og fant pÄskelabyrinten pÄ nrk.no. En artig sak og mange som hÞrer pÄ den. MÄtte sette sykkelen pÄ verksted av den grunn av at jeg punkterte for tredje gang pÄ forhjulet. Det til tross for at jeg hadde langt ny slange hver gang. SÄ nÄ blir det nytt dekk og slange. Det blir en ekstrautgift jeg kunne ha vÊrt for uten. Fikk vaska en del tÞy i dag. Det blir vel noe spaghetti til middag, Blander det med agurk og salat + dressing. Det er tomt for poteter og fryseren er tom for middag. MÄ handle inn til pÄske til uka. Masse frukt blir det til pÄske som til jul. Ha en fin kveld.

      1. Jeg er nok mest glad i kaffe uten noen sĂžtningsmiddel, men det er godt i blant med noe annet ogsĂ„ 😉 Det var da bie skit at dekket ditt punkterte igjen. Husker det skjedde med bildekket mitt flere ganger, og det ble nok litt mer styr ettersom jeg ikke orker Ă„ ta Ă„ skifte selv. Ha en fortsatt fin fredag.

    5. Herlig handel, sÄ kjekt Ä fÄ masse ny kaffe i hus og ja det er gÞy Ä prÞve masse forskjellig!
      Noe blir et godt valg, mens andre blir aldri mer kjĂžpt…man vet ikke fĂžr man fĂ„r prĂžvd! Smaken er forskjellig vettu…
      Kaffekapsler er morsomt Ă„ handle, liker det godt! Ha en fin kveld da…klem…

      1. Jeg har allerede funnet et par sorter, som jeg ikke kommer til Ă„ kjĂžpe igjen. Ålreit Ă„ ha litt annet i skapet, som ogsĂ„ en gjest kan like đŸ„° Jeg har jo noen venner som ikke er overbegeistret for svart kaffe 😉

    6. Jeg synes det er kjekt med kaffe med varierte smaker. Da kan man selv variere, eller finne sin favoritt. Tiramisu hÞres god ut, men jeg er enig, flere av sortene er litt for lite sÞte etter min smak, sÄ jeg tilsetter ofte litt mer sÞdme.
      Jeg hÄper grÄvÊret forsvinner og gir deg fine soldager. Her er dagen i dag sol, men jeg har vÊrt inne hele tiden. Er litt nedpÄ nÄ, sÄ sitter og koser meg med strikketÞyet.
      Ha en riktig god helg og kos deg med masse kaffe ♄

      1. Solen kom nĂ„ i ettermiddag, sĂ„ nĂ„ sitter jeg ute pĂ„ balkongen Ă„ nyter de siste solstrĂ„lene. Veldig greit med litt forskjellige smaker, bĂ„de til meg selv og om det kommer noen gjester. Noen venner er mer glad i kaffe med smak enn uten. Ha en fortsatt fin fredagskveld đŸ„°

    7. Utrulig mange spennende smaker Ä fÄ til DG, ja..
      Jeg fikk min fĂžrste maskin sĂ„ langt tilbake som i 2013, da jeg jobba for Retail24 – og en av jobbene mine via dem var Ă„ stĂ„ demo med DG-maskinene og selge de. Ikke favoritt-jobben, akkurat – men maskinene er geniale. MĂ„tte bytte ut den maskinen jeg hadde da, men har en tilsvarende i dag, og jeg simpelthen elsker den.
      Ha en flottersfin fredagskveld ❀

      1. Jeg har slitt ut 3 av de runde og en mini DG maskiner. NĂ„ bruker jeg en Phillips Senseo maskin til kaffe, en nyinnkjĂžpt DG de typene med tilsetninger. Syntes de er bedre hos dem 😋 Ha en fin sĂžndag đŸ„°

      1. For det meste drikker ogsĂ„ jeg svart kaffe, men innimellom er det godt med noe annet. Er ikke sĂ„ glad i bare melk jeg da 😉 Ha en fin sĂžndag đŸ„°

    8. Sikkert spennende Ă„ prĂžve noe nytt:)
      Her er det meldt dÄrlig vÊr i pÄske. Det blir hjemmepÄske for oss ogsÄ:)
      God pÄske til deg.

      1. Jeg har snart smakt meg igjennom alle sammen og fĂ„tt noen favoritter ogsĂ„ 😊 NĂ„ er himmelen blĂ„ her i Oslo, sola holder pĂ„ Ă„ varme opp balkongen. Skal snart sette meg ut en stund ☀ God sĂžndag og pĂ„ske til deg ogsĂ„ 🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg