Heklenålen svinger seg igjen, litt i alle fall 😉

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Heisann!

Utenfor vinduene mine er tåken igjen tjukk som grøt, og temperaturen har krabbet opp på +0,2C fra i går. Det frister ikke akkurat til å dra ut, så jeg tror jeg blir inne.

Jeg leser rundt på forskjellige blogger at julen pakkes bort, og det kunne vel jeg også ha gjort siden den har vært framme siden 1 desember. Så er det nå sånn at jeg ikke helt klarer å gi slipp på alle nissene og pynten riktig enda. Derfor blir den stående til 13 dagen, som er til fredagen 🎅🤶

Det grønne bestemorteppe har blitt hentet fram igjen, og heklenålen har fått svingt seg en god del omganger. Ble ferdig med en ny rad i forrige uke, den femte i rekken. Jeg har begynt på en ny rad, og kommer nok til å bruke litt av dagen på det 🥰 Det går ikke så veldig fort framover, men jeg har ingen frist for når teppe skal være ferdig.

Akkurat nå sløver jeg foran TV-skjermen med en kaffekopp, mens jeg ser på Jungle Cruise med Dwayne “The Rock” Johnson, Emily Blunt og Jack Whitehall i hovedrollene. Jeg har sett den tidligere, men da fulgte jeg ikke helt med så jeg ville se den igjen.

Håper du får en fin søndag 🥰

#søndag #sløvdag #været #håndarbeid #hekle #filmtid

 

6 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Jeg kunne nok sikkert vært ferdig med alle lappene allerede, men jeg har valgt å kose meg med teppe. Dessuten så fester jeg alle løse tråder med en gang, så slipper jeg den kjedelige jobbe til slutt 😉

      1. Tusen takk 🥰 Jeg var ikke så begeistret for bestemortepper tidligere, men etter at jeg oppdaget at man lage lappene litt annerledes syntes jeg det er gøy. Huff ja, det blir veldig tomt å rart med en gang jula kastes ut. Derfor kjører jeg noen lune farger på gardiner og duker frem mot påske, hvor våren får flytte inn 😉

    1. Godt å sitte litt med heklenåla. Før satt jeg med et hekletøy hele tiden når jeg skulle slappe av. 🙂 Artig å hekle, og dette teppet ditt blir veldig fint 😀
      God mandag! 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Jeg slapper virkelig av og koser meg med heklingen, men må selvsagt passe på å ikke sitte for lenge. Da får jeg vondt både her og der. Håper du får en flott mandag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg