HBO Max 🎬, og jeg må ut for å gå på toalettet 🚽

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Hei og god dag!

En liten værrapport må jeg jo ha med, og det er egentlig ikke noe å skryte av. Grått og trist, men jammen forsøkte sola seg en liten stund på morgenen. Dessverre rotta skyene seg sammen og stengte for det forsøket. Temperaturen var og er på +9C.

Det ble bare knappe 4 timer søvn på meg i natt, og da alarmen begynte å bråke 07:45 i dag var jeg ikke våken akkurat. Jeg kom ikke ordentlig til meg selv før jeg sto i dusjen noen minutter senere.

Normalt ville jeg ikke ha stått opp fult så tidlig, selv om det er en jobbe-dag (hjemmekontor). I dag var det faktisk litt annerledes, for kl 8 stengte rørleggerne for vannet og det vil være stengt fram til ca kl 15. Jeg ville ikke risikere å bli stående i dusjen innsåpet og ingen mulighet for å få skylt meg 😳 Så da var det bare å komme seg opp og i gang.

Det å ikke ha vann i springen i ca 7 timer er ikke noe problem, men det å måtte gå ut for å gå på toalettet er ikke fristende. Av den grunn har jeg begrenset inntaket av kaffe og annet drikke til maten. Derfor har jeg ikke trengt å gå ut på toa enda. Hvis de holder det de har skrevet, så skal vannet settes på igjen om litt i overkant av en time.

For en uke siden bestemte jeg meg for å gå for den nye HBO Max kanalen, og da kun betale 44,50,- (kampanjepris) i måneden i stedet for 89,-. Da jeg sjekket bankkontoen min hadde jeg ikke fått kampanjeprisen, men full pris. Jeg har en av de første Smart tv som kom på markedet, fungerer fint enda, men den kan jeg ikke lenger laste ned nye app’er på. Derfor lastet jeg ned HBO Max på Apple TV, men det skulle jo egentlig ikke ha noe å si…. 🤔 I dag forsøkte jeg å ringe dem, men de hadde stengt telefonene pga av stor pågang, og jeg ble oppfordret til å sende dem en mail eller chatte. Da de kun hadde en robot på chatten, sendte jeg heller en mail og forklarte problemet. Så får vi se hvor lang tid det tar innen jeg får noe tilbakemelding.

Håper du har og fortsatt får en fin onsdag 🥰

#onsdag #været #trøttitrynet #toalett #hbomax #appletv

 

10 kommentarer
    1. Ja, det er irriterende når man får slike tilbud, men likevel må betale full pris.
      Jeg irriterer meg overfor AVG virus program på PCen som hele tiden sender beskjed at jeg må betale når jeg har nettopp betalt for 2 abonnement for et år.

      1. Ja det er veldig irriterende, og spesielt siden man ikke bare kan ringe og ordne opp. Jeg har også AVG, men nøyer meg med gratisvarianten. De maser veldig om alt som er, sukk.

    2. Huff så irriterende da, og håper det løser seg.

      Her har vi hatt oppholdsvær, lettskyet og pent vær. Temperaturen har lagt på ca. + 7-9 grader.

      Selv abonnerer jeg på TV2 sumo og på Discovery +. Rekker ikke se alt som jeg har lyst til å se.

      Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja jeg håper virkelig at det ordner seg, men det tar nok litt tid dette her. Jeg vurderte Sumo, men fant ut at den ikke var for meg allikevel 😉

        Ønsker deg en riktig god natt 😴

      1. Ja jeg håper virkelig at det ordner seg, og at det ikke tar alt for lang tid innen de svarer meg. Det gikk greit å være uten vann i dag. Jeg hadde vann på flasker i kjøleskapet som jeg kunne bruke, i tillegg var kapselmaskinen fylt opp med vann å da er jo dagen reddet vettu 😉

    3. Håper vannet kom tilbake slik at kvelden ble fin 🙂
      Spennende med ny kanal og alltid surr med priser altså! Jeg får følge med hvordan det går hos deg!

      1. Ja vannet var på plass når der skulle, så kvelden ble helt grei den. De må jo bare fikse det med prisen, for jeg har jo tegnet abb nå som de har kampanje. En venninne gjorde det samme dag, og hun fikk rett pris. Skal oppdatere dere hvordan det går 😊

    4. Chat-roboter fungerer sjelden bra. Håper du får ordnet ut i problemet. Fordelen med å sende en mail, er at det som regel dukker opp et svar etter hvert. 🙂

      PS: Skriver fra den nye bloggadressen min 🙂

      1. Nei de robotene er ikke til mye hjelp, for de forstår ikke halvparten av det jeg spør dem om. Jeg har nå fått en Mail som bekrefter at de har mottatt min, og et saksnummer. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet, en stund, og håpe de svarer om ikke så lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg