Har byttet hudprodukter, men tåler jeg dem…?

Hudprodukter fra Vichy

Heisann!

Som jeg fortalte tidligere i dag bestilte jeg meg nye hudprodukter hos Apotek 1 i går, som jeg hentet tidlig på formiddagen i dag. NB! Dette er IKKE reklame. Valget falt på produkter fra Vichy, som jeg har hørt en del om og lest litt om. Ettersom jeg har dårlig råd denne måneden, var det også viktig at prisen ikke var høy. Vichy lå lavere enn de andre merkene apoteket selger, i tillegg fikk jeg også bra rabatt på to av produktene. 

Jeg hadde renset huden min på morgenen, men ville gjerne teste ut det jeg hadde kjøpt så jeg tok en runde til av ansiktet. Rense gelen skummet godt, og jeg fant ut at en pumpe var mer enn nok. Tok to og det ble alt for mye. Dagkremen, den du ser på høyre i bilde så brun-rosa ut, men det ble borte når det ble massert inn i huden. Jeg reagerer negativt på mange hudprodukter, men så langt ser det ut som jeg tåler det. Når jeg leste om dem sto det at de var parfymerte, men det er så svakt at det generer ikke.

Har du funnet dine favoritt produkter som du er fornøyd med?

 

13 kommentarer
    1. Det er lurt å skifte hudpleieprodukter innimellom. Siden huden blir litt “mettet” etter en stund, visstnok. Jeg bruker produkter fra Forever Living og er veldig fornøyd med dem. Håper du blir fornøyd med dine 🙂

      1. Jeg tror du har rett i det, og jeg har byttet noen ganger opp igjennom årene når jeg følte huden trengte noe nytt. Jeg har prøvd noe fra Forever Living, men det passet ikke huden min. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

    2. Så bra at du tåler de og er fornøyd! Jeg er veldig glad i Lush, og bruker det overalt, – også i ansiktet. De pleier å ha salg i januar, så da fyller jeg opp med det jeg trenger.🙂

      1. Så langt ser det ut til at jeg tåler dem, for jeg har ikke merket noe enda 😉 Husker at du har fortalt det tidligere at du brukte Lush. Kan nok være greit å fylle opp når de har salg, spesielt om de koster litt 😊

      2. Så langt ser det ut til at jeg tåler dem, for jeg har ikke merket noe enda 😉 Husker at du har fortalt det tidligere at du brukte Lush. Kan nok være greit å fylle opp når de har salg, spesielt om de koster litt 😊

    3. Det er bra at du tåler noe av det som er litt billigere også.
      Jeg skal innrømme at jeg ikke har vært flink med hudpleieprodukter på lenge. Det er på tide å komme i gang med det igjen 😊

      1. Jeg er veldig glad for at jeg tåler dem, og prisen lå sånn midt i mellom billig og dyr noe som passet meg fint akkurat nå. Jeg har en sånn blandingshud, og blir ekstremt tørr på enkelte steder så jeg må bare være flink. Ellers klør jeg og blir sår. Å så er de veldig godt å rense huden på morgenen og før man legger seg. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Det er nok litt som Kari sa i sin kommentar, at man burde bytte innimellom. Jeg har prøvd Forever produktene, men de passet ikke for huden min. Nå blir det spennende om huden min reagerer på sikt eller om den liker Vichy. 🤗

    4. Så noe glimt av begravelsen på Dagsrevyen i kveld. Mye folk, sterke tradisjoner og solid sikkerhet. Men tradisjoner og sikkerhet er de flinke med i England ved slike anledninger uansett. Gikk en times tur i skogen, irriterte meg at den høyre skolissa gikk og sikkert 8-10 ganger. Mulig at runde lisser går lettere opp enn flate. Kjøpte nok en ny radio i dag – Denver – den jeg skaffa tidligere i år var bare møkka og bomkjøp. Mye fint på radio – men styrer mest mulig vekk fra all reklamen. Ha en fin kveld.

      1. Ja det var veldig mye tradisjoner som de har fra gammelt av. Det så man i alt som ble gjort. Husker ikke om det var like stivt når Kong Olav død, men det var kanskje det. Moren min jobber i skobutikk og hun kjøpte alltid flate lisser til sko og støvler til oss. Av erfaring så sitter de nok best uten å skli opp. Det er nok ikke alle radioer som er like bra, og jeg gjorde et bomkjøp for noen år siden. Husker ikke merke i farten, men den begynte med å lage skrapelyder før den slutta helt å virke. Kostet lite, så da jeg kjøpte ny la jeg i litt mer og kjøpte en av merke Amadeus som jeg er veldig fornøyd med. Ha en fin tirsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg