Hagearbeid og en forkjølelse i full oppblomstring

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Hei og god kveld!

Tidligere i dag dukket jeg inn i klesskapet og hentet fram den tjukkeste boblejakken, og så tok jeg med meg meg hagesaksen og gikk ut. Det var på tide å beskjære Hagehortensiaen og noen av de andre buskene utenfor vinduene mine.

Jeg tok Hortensiaen først, og klippet den helt ned. Da jeg var nesten ferdig med det kom vaktmesteren, og jeg spurte om han kunne fjerne det i morgen til den store kompostbingen. Det sa han at han skulle ordne. Så tok jeg og formet et par busker som står på hver side av bedet mitt. Etter det burde jeg ha gitt meg, for nakken og skuldrene mine protesterte. Gjorde jeg det? Å nei da, jeg gikk løs på bedet ved siden av, som var langt mer overgrodd enn mitt. Jeg tok bare noe av det, for jeg orket ikke å rydde hele bedet. Det var sikkert en times jobb til. Nå får noen andre fortsette der jeg slapp.

Da jeg kom inn var jeg så sliten at jeg ramlet sammen i godstolen, og der ble jeg sittende ganske lenge før jeg orket å gjøre noe mer.

Den uggene følelsen jeg hadde i kroppen tidligere i dag, har utviklet seg til en forkjølelse med feber og rennende nese. Formen er med andre ord ganske laber…. 🤒 Så nå sitter jeg langt under to pledd å fryser. Skulle ha hentet meg en kopp med varm te, men jeg orker ikke å forlate de varme gode pleddene mine akkurat nå, brrr!

#natur #hagehortensia #busker #beskjære #feber #forkjølelse #helse

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg