Hadde jeg bare hatt en stor vegg

Maleri av Masi Derakhshan

Heisann!

Det er kunstutstilling på Lørenskog Hus om dagen, og jeg kikket bare så vidt inn døra tidligere i dag. Skal ta meg tid til å se litt nærmere på bildene/maleriene neste gang jeg er der borte.

Ute i gangen hang et spesielt maleri som fanget blikket mitt, og jeg ble stående en stund å se på det. Jeg syntes det var helt fantastisk med så mange detaljer. Hadde jeg hatt en større vegg eller maleriet hadde vært mindre skulle jeg gjerne ha hengt det i min egen stue. Bilde er malt av den Iransk kunstneren Masi Derakhshan.

Jeg måtte bare ta et bilde av maleriet, sånn at jeg kunne studere og nyte det litt nøyere her hjemme 😊.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg