Grinete skulder, og shopping med Bestisen 🛒

Meg i bilen utenfor Kiwi, Lørenskog

Hei og god kveld!

Dagens vær har helt klart vært bedre enn det vi hadde i går, overskyet men ikke en dråpe regn. Temperaturen har ligget på +18C det meste av dagen.

Skulderen min har ikke vært i humør i det hele tatt, så har jeg ikke jobbet i dag. Snakket med sjefen om det i går, og han var enig at det var en god ide å la skulderen få hvile seg noen dager.

Jeg var tidlig oppe i dag ettersom jeg hadde avtalt med Bestisen å møte henne kl 11. Hun ringte meg i går å lurte på om vi kunne handle sammen i dag, ettersom niesen hennes ikke kunne. De pleier som regel å handle sammen hver torsdag. Jeg trengte å komme meg ut av heimen, så jeg sa ja til å bli med. Hihi, jeg må jo le litt oppgitt av meg selv, for i utgangspunktet skulle jeg bare ha bord smør og en pose med stekt løk. Selvsagt kom jeg hjem med mye mer 🙈 Når jeg først kommer innenfor butikken, så ser jeg selvsagt noe jeg mener jeg trenger.

På veg hjem hadde jeg tenkt å dra innom butikken å kjøpe med meg is, men den som glemte hele greia og dro rett hjem var jo meg. Nå ja, jeg kan jo heller kjøpe noen i morgen 😉

Når jeg kom hjem var skulderen ikke god, og jeg følte meg veldig sliten så jeg dumpet ned i godstolen med en kopp kaffe og RuPaul’s drag race sesong 13 på Netflix. Hadde sett nesten alle episodene bortsett fra de 3 siste. Akkurat nå sitter jeg å ser på Nail it, også på Netflix, hahaha et av de morsomste programmene jeg vet om. Hvor 3 deltagere, som ikke har peiling på baking, skal forsøke å gjenskape bakverk laget av en profesjonell konditor. Jeg er på langt nær flink på kjøkkenet, men jeg vil påstå at jeg kunne ha gjort det noe bedre. Uansett så er det fornøyelig å se andre “drite seg ut” på tv. For det er nemlig det de gjør… Har du forresten sett programmet? 

Hadde ikke hatt noe matlyst når det nærmet seg middag, men noe måtte jeg ha så jeg fisket ut en Nudel-kopp med biff smak fra skapet. Jeg ble mett og det smakte ikke så gæli heller 😊

Håper du har hatt en fin torsdag 🥰

 


4 kommentarer
    1. Så dumt at skulderen din ikke blir god.
      Godt med en tur ut og litt shopping.
      Jeg har ikke sett den serien, men den høres ut som noe for meg, så den må jeg sjekke ut.
      Kos deg med resten av serien.🤗

      1. Ja det er noe skit at skulderen fortsatt krangler, men det er dessverre noe som kommer i perioder. Noen ganger kan det bli langvarig og andre ganger går det over etter noen dager… Morsom serie som du helt klart kommer til å kose deg med 😊

    2. Håper det år bedre med skulderen din veldig fort. Det ble plenklipp på meg i går hos mine foreldre. Til tross for regn så var det tørt. Men nå skal mine foreldrene mine snart flytte til en liten leilighet så det blir rart men dagen måtte jo komme. Men det er hvertfall ikke denne uka det skjer. I dag skal jeg først lege, så skal jeg handle inn mat. Fikk ei regning i posten i går hvor fristen var i dag. Sprøtt men slikt skjer når posten er sein, så den til Falck lar jeg ligge litt.. Vanligvis kommer regninger 2-3 uker før fristen. I helgen skal jeg slappe av, vil ikke dra noen steder og heller ikke ha besøk. Bortsett fra div vasking blir det en skogstur, sykkeltur, disckgolf og ta vare på meg selv. Har ferie snart så må spare litt til da. Ha en fin dag.

      1. Ja jeg håper også at skulderen skal bli bedre snart, for det er slitsomt å gå rundt med smerter hele tiden. Kan tenke meg at det blir litt merkelig når foreldrene dine flytter til en leilighet. Det er kanskje barndomshjemmet ditt? Det skjer nok det at posten er så mye forsinket at regningene omtrent har gått ut på dato. Ha en fin fredag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg