Gratis konsert med Knut Anders Sørum på Facebook

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos
Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Heisann!

Jeg vet ikke om jeg hadde lest det, men i så fall hadde jeg glemt det igjen. Bestisen sendte meg en melding i går, om at det var en gratis konsert med Knut Anders Sørum på Facebook kl 12. Så jeg åpnet linken og satt å lyttet mens jeg jobbet, innimellom arbeidsoppgavene svitsjet jeg over å kikket litt på konserten også. Beklager de dårlige bildene, som bare ble sånn når jeg tok dem rett av skjermen.

Knut Anders var der i anledning åpningen av Fellesskapshuset på Abildsø, som ligger ca 5-10 minutters kjøretur fra meg.

Konserten varte i ca 1 time og jeg kjente at julestemningen kom snikende inn under huden. Den var jo her, julestemningen altså, men forsvant igjen når Ronja ble syk og tilslutt sovnet inn. Jeg måtte logge av rett etter nest siste sang, som var “Deilig er jorden”, for jeg måtte på et møte kl 13.

Noen julekonsert i en konserthall eller i en kirke, blir det neppe på meg nå pga de nye restriksjonene for å få ned corona smitten igjen. Smittetallene er jo så vanvittig høye igjen at man har mest lyst til å stenge seg inne, men skal ikke gjøre det altså.

Har du fått med deg noen julekonsert i år?

#jul #julekonsert #fellesskapshuset #abildsø #musikk #musikkglede #knutanderssørum

 

8 kommentarer

Siste innlegg