Godt vær ute, og være inne i ☔

Hei og god søndag!

Ute regner det i bøtter og spann, og det blåser til tider ganske kraftig. Temperaturen ligger på +11,2C, men det virker langt kjøligere.

Kattene var ute på balkongen en liten stund, men de syntes ikke det var noe koselig å kom fort inn igjen. Ikke engang Vinja 🥶 som normalt vil være der i all slags vær. Så nå ligger de henholdsvis på sengen min og i sofaen å tar seg en formiddagslur.

Jeg filmet en liten værrapport med mobilen, men slet som bare den for å få overført den til bloggen. Det gikk men det ble veldig hakkete i tillegg til at alt ikke kom med. Så derfor måtte jeg tilslutt laste den opp til YouTube kanalen min for så å laste den ned igjen. Opprettet den kanalen for mange år siden, men bruker den ikke…

I går hadde jeg besøk at Bestisen, som kom med strikketøy og eplekake fra bursdagen hennes forrige uke. I tillegg hadde jeg kjøpt inn til Taco som vi også koste oss med. Huff, ble litt i metteste laget men gøtt var det.

Jeg hentet fram det grønne bestemor-teppet mitt, og fortsatte å hekle på det. Det ble etter hvert 3 lapper innen jeg ga meg. Jeg er bare en lapp unna at den tredje raden er klar, og når jeg har gjort den ferdig skal jeg vise hvordan det ser ut. Egentlig burde jeg ha kommet mye lenger, men jeg måtte legge det til side pga huden min. Jeg skifter jo hud på fingrene med jevne mellomrom, akkurat som en slange. Når det pågår kan jeg ikke ta i noe form for garn, ettersom jeg henger fast. Nå er et veldig langt utbrudd over, og jeg prøver å få gjort litt innen det starter opp igjen.

Jeg er ikke noe glad i regnvær hvis jeg må være ute i det. Å sitte inne å se på regnet sile ned, er derimot helt greit 😉

Ønsker det en fin søndag 🥰

#høstvær #regn #innetid #video #venninnetreff #håndarbeid #taco #katteliv

 

 

4 kommentarer
    1. Kos deg innomhus – jeg har allerede vært ute to runder, og skal nok ta en liten kveldstur ogsÃ¥! Men jeg elsker jo Ã¥ være ute uansett vær lissom….! Gleder meg til Ã¥ se teppet ditt! Klem <3

      1. Ja i dag har jeg virkelig gjort det, kost meg inne. Brukte en del tid på å lese blogger, og så gikk jeg løs på teppet mitt. Jeg ble ferdig med den tredje raden nå i kveld, og jeg har nettopp postet et innlegg om det. Her bøtter regnet ned igjen, så det frister ikke med en kveldstur for meg 😉

      1. Jeg er ikke spesielt glad i å være ute når det regnet, så da koser jeg meg mye heller inne. Har fått ferdig en rad til på teppet mitt, du kan se det i et eget innlegg 😉 Jeg setter virkelig pris på disse lørdagene med Bestisen, hvor vi treffes og skravler og lager god mat. Nei, det er ingenting som hjelper på huden min. Utbruddene kan jeg ikke stoppe, men jeg har krem som lindrer og forkorter utbruddene en del. Ha en fortsatt fin søndagskveld 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg