Glad jeg tok på meg lue og votter

 

Heisann! 

Kvelden kom litt fort på meg i dag. Trodde ikke klokka var så mye, men plutselig kom Vinja å mjauset så sårt. Kl var 21 og det var på tide med medisinen hennes 😺

Jeg kom meg til slutt ut for å grave fram garasjeporten. Det var ikke så ille som jeg først trodde, så det tok ikke lang tid. Jeg var smart til å ta på meg lue og votter, noe jeg ikke liker å gå med, for det var skikkelig surt og kaldt ute.

Traff en nabo som hadde kommet med bussen. Hun var så oppgitt, for det var ikke måkt på fortauet, og det var så vanskelig å gå samtidig som hun bar på tunge handleposer. Hun hadde klagd til Oslo Kommune, men det skjer jo ingenting 🙈

Avtalte med Bestisen at vi skulle dra sammen å handle i morgen. Begynner å bli tomt både i hennes kjøleskap og mitt, så det er på tide å fylle opp. Det er bedre å handle på en torsdag enn på en fredag, for da er det litt mindre kaos.

Ha en fortsatt fin kveld 🥰


15 kommentarer
    1. Godt du fikk bort snøen, kjedelig med så mye snø. Og lue og votter må til. Jeg var ute på en gåtur i ettermiddag, lue og votter ble tatt på. Har ikke handlet på nyåret jeg heller, så skal også i vei i morgen. Men litt rart når jeg ikke har kort, men har Coop pay, så det ordner seg nok. Du må ha en riktig god natt. Klem <3

      1. Nå er det ingen som klager på at vi ikke har fått en skikkelig vinter her på Østlandet. Det var heldigvis ikke alt for mye snø foran garasjen, så det gikk greit å fjerne. Jeg handlet i går, og brukte bare Trumf poeng og passet godt når bankkontoen ikke akkurat flommet over. Jeg kan ikke fordra å gå med lue, men når en skal være ute en stund i denne kulda er det nok greit. Ha en fortsatt fin fredda 🤗

    2. Kjedelig med all den snøen som laver ned nÃ¥…. Her er det “bare” tjukk is!!! Og strøsand er mangelvare i kommuna her!! jaja la gÃ¥…. Vi klarer oss! klems

      1. Vi har virkelig fått ordentlig vinter her nå, og selv om det er kaldt er det helt greit. For oss som kjører bil er det relativt greit å komme seg fram, men for gående er det verre ettersom fortauene ikke er brøytet. Ha en fortsatt fin fredda 🤗

    3. Jeg må nok bruke lue, skjerf og votter hver dag for tida, på turene med Barney. Så er vant til det. Sveisen blir det så som så med etterpå, men er ikke så nøye på det😀

      1. Hehe, ja det blir nok mye luesveis om dagen, men sånn får det bli når det er kaldt. Bruker ikke lue om jeg skal ut for å handle, for da sitter jeg for det meste i bilen. Ellers er det nok best å dra den på seg. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Det var ikke så mye som jeg først trodde, så det gikk greit å få unna 🥰 Lue og votter er nok et must nå om dagen, om man vil holde seg varm. Klems 🤗

    4. Ja, nÃ¥ mÃ¥ man bruke lue og votter ute 🥶 Godt du fikk vekk snøen igÃ¥r, for det skal bli kaldere og da er det fint Ã¥ slippe Ã¥ være ute for lenge. HÃ¥per dere fikk handlet det dere skulle idag, – var en liten tur pÃ¥ butikken jeg ogsÃ¥. Ha en fin kveld! 🤗

      1. De meldte over -25C her i dag, men enn så lenge ligger vi 10 under å jeg håper det holder seg der. Så lue og votter er nok plagg man må ha på seg om en skal være ute lenge. Vi dro på Kiwi og handlet der, og brukte bare Trumf poeng å handle med. Så jeg fikk kjøpt mer enn jeg trodde jeg skulle. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

    5. Ikke behov for votter og luer her i Spania, men ser på nyheter at det er mye snø hjemme i Norge nå. Det kan absolutt være en fordel å handle når ikke alle andre skal handle. 🙂

      1. Det er ordentlig fin vinter her på Østlandet nå, kald og snørik 🥶 Nei nede hos deg er det nok ikke behov for lue og votter, og jeg kjenner jeg er litt misunnelig. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg