Gibortdag i går, pjusk i dag og katteliv

 

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Heisann og god formiddag!

Dagens værrapport er vel omtrent som i går, overskyet samtidig som det henger igjen litt tåke over Østensjøvannet. Temperaturen når jeg sto opp og nå er på +4,5C.

I dag har jeg ikke hørt noe til de som jobber med rørene, men jeg ser at bilene deres står borte ved neste blokk. De har vel noe som ikke er helt klart der enda tenker jeg. Akkurat det kjenner jeg at jeg ikke bryr meg om, så lenge jeg har vann i springen og toalettet mitt.

Det kunne ikke ha passet bedre at vi har vann i dag, for natt til i dag våknet jeg av at jeg var kvalm og skikkelig ugrei i magen. Jeg endte opp med å løpe maraton mellom badet og soverommet i flere timer. Fortsatt ikke helt i slaget men det ser ut til å roe seg igjen heldigvis. Når det først måtte komme, så var det greit at det kom i dag og ikke i går 🤢

Da jeg skulle gi Ronja insulin til morgenen fant jeg henne ikke. Jeg lette overalt, og til slutt hørte jeg noe inne i det ene skapet på soverommet. Der så jeg to lysende katteøyne, og hun hoppet ut og opp i senga for å få medisinen sin. Vinja derimot satt klar ute i stua, og ventet på sin tur 😺

Jeg har jo fortalt tidligere at jeg har byttet mobiltelefon, oppgradert til en iPhone 13 Pro Max. I den forbindelsen ble jo en hel skuff full at deksler ubrukelige. Alle dekslene mine var pent brukt, og så mer eller mindre nye ut, og jeg syntes det var synd å bare kaste dem. Derfor la jeg ut bilde av dem alle sammen på en Facebook gruppe for oss som bor her jeg bor. Det var kun en som ga tilbakemelding om at hun ville ha 5 stykker av dem. I går kom hun for å hente dem, og endte opp med å ta alle jeg hadde. Hun hadde stjerner i øyene, og ble så glad for akkurat som meg liker hun å bytte deksel ofte. Når noen blir så glad for å overta noe jeg ikke har bruk for lenger, ja da er det gøy å gi det bort 🥰

Håper du får en fin torsdag 😊

#torsdag #pjusk #katteliv #hverdagsliv #gibort 

 

4 kommentarer
      1. Ja i dag er formen tilbake til normalen igjen, heldigvis. Mange av disse dekslene jeg ga bort, hadde jeg ikke betalt for selv. Flere av dem arvet jeg av en bloggvenninne, noen var gratis hos Wish, og et par betalte jeg full pris for. Derfor syntes jeg ikke at jeg kunne ta betalt for dem, og så er det jo litt hyggelig å kunne bare gi bort noe.

      1. Tusen takk, jo nå er formen tilbake der den skal være igjen. Jeg syntes det var bedre å gi de bort enn å kaste dem, og når jenta ble så glad for dem er det jo ekstra gøy da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg