Full vinter ute, og jeg har leita i skuffer og skaper 🤯

 

Hei og god formiddag!

Ute er det som overskriften sier full vinter igjen, etter at det snødde jevnt å trutt fra søndag kveld og det meste av dagen/kvelden i går. Temperaturen i skrivende stund har krabbet opp på rødt, og lagt seg på +1,3C.

Jeg kan ikke påstå at jeg er happy for all snøen vi har fått, men sånn er nå mars måned. Den kommer med sånne uanmeldte overraskelser, og er vi riktig uheldig så kan det komme enda mer. Håper ikke det, men er forberedt på at det kan bli sånn.

Forkjølelsen min har trappet seg opp i løpet av natten, og formen var helt elendig da jeg sto opp i dag. Tenkte at det var greit å teste meg, bare sånn for sikkerhet skyld. Problemet var bare hvor hadde jeg lagt esken, for jeg hadde bare en eske igjen. De andre jeg hadde var gått ut på dato og blitt kastet. Jeg var igjennom alle skaper og skuffer innen jeg fant den. Fikk tatt testen, og den var heldigvis negativ. Jeg er bare kraftig forkjølet, som må gå sin gang.

Jeg håper bare det ikke blir langvarig, i det minste at feberen går over i løpet av morgendagen. For på torsdag skal jeg på Bjelleklang konsert, og på fredag skal jeg i Oslo Spectrum på We will rock you. Ikke så mye annet å gjøre enn å ta det med ro, og håpe på det beste….

Måtte ringe ned til apoteket på Bryn for å høre om medisinen til Vinja var kommet, og fikk bekreftet at den hadde det. Jeg burde ha hentet den i dag, men det var greit at jeg ventet til i morgen. Det er heldigvis nok medisin igjen på flasken jeg har til i kveld og i morgen tidlig.

Det positive er at skulderen min er blitt mye bedre, så da kan jeg sitte å strikke litt i dag når jeg allikevel skal være inne.

Håper du får en fin tirsdag 🥰

14 kommentarer
    1. God bedring! Blir forkjøla hele tiden jeg også. Rekker ikke å bli fri det, før jeg er i gang igjen. Men ikke feber, bare tett i nesa og nyser. Også blir formen laber så klart…lader ikke godt ihvertfall 😉
      God tirsdag! Klem <3

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har vært småforkjøla med feber flere ganger, men ikke så ille som denne gangen. Rett før og i helgen var jeg veldig trøtt og sliten, så det var nok da det begynte. Det glir nok over denne gangen, og håpet er jo å bli feberfri innen torsdagen. Klem 🤗

    2. God bedring! 💐 Håper formen bedrer seg innen torsdag! 🤞🙏 Her er det sol og håper at det minker på snøen. Kos deg med strikkingen! 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg håper virkelig at jeg i det minste er feberfri til torsdagen, så får nesen være så tett den vil. Ja solen skinner her også nå, samtidig som det blåser litt. Klem 🤗

      1. Tusen takk 🤗 Planen er å ta det med ro i dag og i morgen, for at jeg skal være feberfri innen torsdag. Bjelleklang skulle egentlig hatt konsert før jul, men en i gruppe ble syk så det ble avlyst. Jeg krysser fingrene for at jeg får gått på begge konsertene. Klem 🤗

    3. Jeg skal pakke til tur i dag, gleder meg til bryllup i Irland! 😀 Er redd for å plukke opp virus og gå glipp av selskapet, men det går nok helst bra. God bedring til deg! 🤗

      1. Ja det er nok best du er forsiktig når du skal ut å reise, for det er kjedelig å bli dårlig under veis dit. Tusen takk 🥰 Det henger i fortsatt, men jeg krysser fingrene for at det skal slippe innen torsdag. Klems 🤗

    4. Det skifter fort fra drittvær til smak av påskesol. Bussen min var 35 minutter forsinka i går og en kollega hadde stått i kø i 2 timer. Men nå satser vi på varmt vær fremover. Blir en tur til cc snart og bli kvitt litt penger. Vaska litt opp nå men det er mere igjen som vanlig nesten. Det blir sikkert veldig bra i Spektrum med mye folk, allsang og megakult show. Håper kroppen din blir bedre til da. Ha en fin kveld.

      1. Ja jeg leste på nettet i går kveld at mange hadde brukt 2 timer på å komme seg hjem, på en tur som normalt ville tatt bare 30 minutter. I dag skinner sola og gatene er igjen bare for snø. Fortsetter det fine været og varmegradene så forsvinner nok snøen snart igjen. Ha en fortsatt fin kveld.

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg håper i alle fall at feberen forsvinner senest i løpet av morgendagen. Vi har igjen fått sol og varmegrader i dag, så forhåpentlig så smelter snøen snart igjen 😊

    5. Riktig god bedring!🤗
      Hos oss var det RS-virus som hadde inntatt kroppen.😨
      Håper du blir frisk nok til å være med på det du har planlagt.🤩👌🏻

      1. Tusen takk 🥰
        Ja det er mye sjukdom rundt omkring nå, og det er noe hærk å bli dårlig… Jeg håper og tror at jeg i det minste blir feberfri i det minste sånn at jeg kan være med på begge konsertene. I kveld er jeg skikkelig sausa og varm i topplokket, så det blir en veldig rolig dag i morgen i alle fall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg