Frodiths vinterutfordring – Dag 2 frost

En ny dag og et nytt tema i Frodith’s vinterutfordring. Utfordringen går over syv dager, og ettersom vi akkurat har startet kan sikkert du også være med om du har lyst. Du kan lese mer om den HER.

I dag må jeg innrømme at jeg slet litt med å velge hvilket bilde jeg skulle velge. Til slutt landet jeg på dette her, som jeg personlig syntes er litt kult.

Noen vil kanskje si, jammen dette er jo is det!  Ja det stemmer, men is er også frost.

 

Nedenfor kan du se hvilke stikkord vi skal tolke:
1. Vinterklær
2. Frost
3. “Isdans”
4. Snø
5. Vintermoro
6. Vinterlandskap
7. Strevsom vinter

Du har kanskje lyst til å bli med du også? Da må du stikke inn på bloggen til Frodith å si i fra at du er med. Når utfordringen er ferdig blir det utstilling i Galleri Frodith.


#utfordring #tema #frost #frodith #blogg

24 kommentarer

Siste innlegg