Frodith’s fargeutfordring dag 6 – oransje

Heisann!

Dag 6 i Frodith’s fargeutfordring – oransje. Utfordringen kan du lese mer om HER.

Rainbow High’s Poppy Rowan

Det måtte bli en Rainbow High dukke i dag også, og denne gangen var det Poppy Rowan som står som modell. Jeg er en fargeglad person, men det er en del farger det ikke er så mange av her i Casa Fres og Knurr, og oransje er en av dem.

Mango klokke

Plutselig kom jeg på at jeg hadde skuffen full av Mango klokker, og en av dem var oransje og da fikk den bli med i dagens utfordring også 🧡

 

UTFORDRINGEN DAG FOR DAG:

DAG 1 GRØNN

DAG 2 ROSA

DAG 3 TURKIS

DAG 4 GUL

DAG 5 BLÃ…

DAG 6 ORANSJE

DAG 7 LILLA

 

8 kommentarer
    1. Flotte både dukken og klokken! 🥰 Oransje er en farge som virkelig lyser opp. Gardinene på kjøkkenet her er det litt oransje i.

      1. Tusen takk 🥰 Jeg bruker mest oransje om høsten, for da skifter jeg ut gardiner, duker og putetrekk i stua. Ellers så bruker jeg ikke det så mye ellers i året. Fargen lyser helt klart opp er fin 😊

      1. Ja jeg elsker disse dukkene, og ser jo stadig nye som jeg har lyst på. Dessverre så koster de en del, så det går litt tid mellom hver gang jeg føler jeg har råd til en 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg