Frodith’s Fargerike Catwalk – Dag 6: Rød

Heisann!

Da har Frodith kommet med en ny utfordring, denne gangen heter den Frodith’s Fargerike Catwalk og vi skal ta et bilde av oss selv med klær i forskjellige farger. Jeg er ikke så komfortabel med å ta bilde av meg selv i helpositur, så her hos meg blir det en lett blanding av hele meg, litt annet og portretter. Den sjette dagen er det rød som er fargen.

Jeg eier jo ikke et eneste klesplagg i rødt tenkte jeg da jeg så hvilken farge som gjaldt for dag 6. Du kan tro jeg har gått noen runder med meg selv for å løse oppgaven. Så plutselig kom jeg på at jeg har jo noe rødt, nemlig morgenkåpen min fra The Disney Store med Ole Brumm og Tigger på ryggen. Bilde ble litt utydelig, men du ser Brumm og Tigger ikke sant?

Nedenfor er oversikten over fargene, og jeg kommer til å følge dem i den rekkefølgen de står.

 

DAG 1: ROSA

DAG 2: GUL

DAG 3: GRØNN

DAG 4: ORANSJE

DAG 5: TURKIS/BLÅ

DAG 6: RØD

DAG 7: LILLA 

14 kommentarer

Siste innlegg