Frodith’s Fargerike Catwalk – Dag 5: Turkis/blÃ¥

Heisann!

Da har Frodith kommet med en ny utfordring, denne gangen heter den Frodith’s Fargerike Catwalk og vi skal ta et bilde av oss selv med klær i forskjellige farger. Jeg er ikke så komfortabel med å ta bilde av meg selv i helpositur, så her hos meg blir det en lett blanding av hele meg, litt annet og portretter. Den femte dagen er det turkis/blå som er fargen.

Du har sikkert fått med deg at flere av bildene mine er av eldre dato, ettersom jeg ikke klarte å finne noen nyere med fargene. Eller så har jeg ikke klær nå i de forskjellige fargene. Dagens bilde er nok et portrett tatt på t-banen i London en gang på 80/90 tallet.

Nedenfor er oversikten over fargene, og jeg kommer til å følge dem i den rekkefølgen de står.

 

DAG 1: ROSA

DAG 2: GUL

DAG 3: GRØNN

DAG 4: ORANSJE

DAG 5: TURKIS/BLÃ…

DAG 6: RØD

DAG 7: LILLA

8 kommentarer
      1. Ja jeg hadde mørkt hÃ¥r i mange ti-Ã¥r, helt til etterveksten ble alt for hvit… Elsker dongeri, og akkurat denne jakken var jeg ekstra glad i 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Har vært gøy å rote i gamle album for å finne bilder til utfordringen, og da har det blitt mange av en gammel årgang😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg