Frodith’s Fargerike catwalk – Dag 1: Rosa

Heisann!

Da har Frodith kommet med en ny utfordring, denne gangen heter den Frodith’s Fargerike Catwalk og vi skal ta et bilde av oss selv med klær i forskjellige farger. Jeg er ikke så komfortabel med å ta bilde av meg selv i helpositur, så her hos meg blir det en lett blanding av hele meg, litt annet og portretter. Den første dagen er det rosa som er fargen.

For å finne et bilde hvor jeg har på meg noe rosa, måtte jeg virkelig gå tilbake til det glade 80-tallet. Her sitter jeg å slapper av på en benk i London Zoo sammen med mamma’n til Bestisen, og jeg er virkelig rosa fra topp til tå.

Nedenfor er oversikten over fargene, og jeg kommer til å følge dem i den rekkefølgen de står.

 

DAG 1: ROSA

DAG 2: GUL

DAG 3: GRØNN

DAG 4: ORANSJE

DAG 5: TURKIS/BLÅ

DAG 6: RØD

DAG 7: LILLA 


15 kommentarer
    1. Jeg så at hun hadde lagt ut utfordringen, – moro når mange blir med! 👍 Du er skikkelig rosa og fin da. 😀

      1. Ja dette er det mest rosa bilde jeg kunne finne av meg selv 🥰 Du kan sikkert være med du også om du vil, så kan enten Frodith eller noen av oss andre poste for deg 🥰

    2. Rosa – det var jo fargen til Bobbysocks i 1985 etter at de vant MPG. Det ble mye regn i dag og jeg sykla til jobb. Hadde kun ei t-skjorte og joggebukse så på veien hjem ble jeg våt. Tok bussen fra sentrum og hjem. Men regnet ga seg og var nede med litt pant med buss da også. Ellers er det sjelden at jeg tar buss om sommeren. Sov litt i ettermiddag, ble så daff og trøtt foran PC-en så jeg tok 1 time på øyet. Ha en fin kveld.

      1. Etter flere år som The dark angel hvor jeg bare gikk i svart, kom det glade 80 tallet med rosa og alle pastellfargene. Å da forsvant alle de mørke klærne gitt 😉. Sitter med balkongdøra åpen og hører musikken fra Ekebergsletta, hvor det er Tons of Rock festival. Jeg digger musikken, men det er ikke sikkert alle i nærheten gjør det. Ha en fortsatt fin kveld.

      2. Etter flere år som The dark angel hvor jeg bare gikk i svart, kom det glade 80 tallet med rosa og alle pastellfargene. Å da forsvant alle de mørke klærne gitt 😉. Sitter med balkongdøra åpen og hører musikken fra Ekebergsletta, hvor det er Tons of Rock festival. Jeg digger musikken, men det er ikke sikkert alle i nærheten gjør det. Ha en fortsatt fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg