Freddie Mercury: 05.09.45 – 24.11.91

I dag er det 30 år siden Freddie Mercury døde, og vi mistet en fantastisk og karismatisk artist. Jeg var og er fortsatt en STOR fan av både Freddie og Queen, og plaget meg selv i dagevis med å høre “Who want’s to live forever” om og om igjen. Å tårene rant, for akkurat da syntes jeg ikke at jeg hadde opplevd noe så trist noen gang.

Jeg kan fortsatt bli litt vemodig og rørt når jeg hører enkelte låter, men ikke sånn som den søndagen i november 1991 når den triste beskjeden kom på Dagsrevyen.

#trist #dødsfall #musikk #freddiemercury

 

2 kommentarer
      1. Man kan selvsagt ikke sammenligne et idol som dør, mot en venn eller familiemedlem. Det er helt klart noe helt annet.
        På det tidspunktet Freddie døde, hadde jeg aldri mistet noen som sto meg helt nær ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg