Freddan, sovet godt og mobilen på hode

Photo taken by Focos
Photo taken by Focos

Heisann og god morgen/formiddag!

Ute svaier grene på trærne lett i vinden, og det rasler i løvet. Himmelen er knallblå og sola har allerede stått opp. Her jeg sitter ser det veldig varmt og innbydende ut, men da jeg sto opp rett før kl 9 var det bare +2,4C og nå som sola har varmet måleren litt er den oppe på +4,4C.

I går sovnet jeg med en gang hode traff puten, og jeg klart å komme meg inn i en god og dyp søvn. Noe som resulterte i at jeg også har drømt vanvittige drømmer, som jeg for en gang skyld husket da jeg våknet. For det er det nemlig svært sjelden at jeg gjør. I en av drømmene ropte og skrek jeg, og jeg håper inderlig at det bare var inne i hode mitt 🤭

Ettersom jeg sov så hardt, har jeg ikke helt klart å riste søvnen ut av kroppen enda. Det tenker jeg ordner seg etter at jeg har fått i meg den første kaffekoppen ☕

I løpet av natten har feberen normalisert seg igjen, og jeg føler meg i ganske fin form. Jeg skal allikevel ikke gjøre de store sprellene, men ta det med ro sånn at formen holder seg fin.

Jeg fikk tips av @frulea, bloggen hennes finner du HER, om å snu mobilen på hode når man skulle ta bilder. Da får man en litt annen og kul effekt. Å det var det jeg gjorde når jeg tok bilde over her, og av kattene mine i det forrige innlegget. Jeg har testet det ut noen ganger, og jeg syntes resultatet blir best om man tar bilde av et motiv på avstand. Har du forsøkt å ta bilder på den måten?

Ønsker deg en fin fredda 🥰

#freddan #søvn #helse #form #været #sol #vind

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk, og heldigvis er formen tilbake til normalen igjen 🥰Jeg hadde heller ikke hørt om det, før hun nevnte det. Det blir skikkelig kule bilder 🥰

      1. Endelig er formen tilbake til normalen igjen 🥰 Ja kanskje det er sånn at man drømmer mer når man er syk, eller også så husker man de bedre 🤔 Ja test ut det med å snu mobilen på hode, for det blir en helt annen opplevelse. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg