Freddan med kaffe i koppen og tente lys 🕯️

Image by JillWellington on Pixabay heartcup
Image by JillWellington on Pixabay heartcup

Heisann og god morgen!

I natt har det kommet et par cm med snø, og den henger tungt på trærne i den lille skogen ovenfor. Temperaturen ligger for øyeblikket på -1,1C.

Vinja har fått sin medisin og hun har for første gang på lenge vært ute på balkongen å luftet seg litt. Hun er som meg og liker ikke når temperaturen synker ned mot -10C. Nå ligger hun på sengen min og sover, samtidig som hun har full kontroll på hvor jeg er og hva jeg driver meg 😸.

Selv har jeg satt meg ved det lille skrivebordet mitt, med en rykende varm kopp kaffe og tente lys i lysglassene.

Vaskemaskinen går for fult ute på badet, for første gangen denne uken. Har holdt igjen med vasken ettersom strømprisene er så høye. Nå kunne jeg ikke vente lenger, for både sokke- og undertøysskuffen begynte å bli tom. Maskinen er ganske full, så det blir nok med denne ene vasken i dag. Jeg har kun to klesstativ, og jeg er rimelig sikker på at begge blir fulle…

I går kom endelig de rosa munnbindene jeg hadde bestilt, 2 esker av 50 stk i hver. Bilde på hjemmesiden løy litt, for der var munnbindene sterkere rosa enn de jeg fikk. Ikke at det gjør noen ting, ble bare litt overrasket. Greit å ha et lager nå som smitten igjen når nye høyder….

Hva skal jeg gjøre i dag? Egentlig ikke så veldig mye tror jeg… Jeg har litt oppvask fra i går som jeg skal ta, og så må kapselmaskinen min avkalkes. Den begynte å blinke til meg i går, og hvis jeg fortsatt vil ha en god kopp kaffe er det best å ikke vente for lenge med det.

Håper du får en fin fredda 🥰

#freddan #været #katteliv #hverdagsliv #munnbind #kapselmaskin

 

6 kommentarer
    1. Ønsker deg en fin fredag. Kos deg med hus og kaffe og pus i senga <3 Her er det litt rengjøring i dag! Kommet en del snø, så får se hva jeg gjør! Tar nok ikke bilen i dag jeg, så blir ut tog trampe litt! 🙂 Kos deg med dagen..

      1. Tusen takk 😊 Ja her er kosfaktoren høy i dag, og jeg har tenkt til å fortsette med det. Det kan nok være lurt å la bilen stå i dag, hvis man ikke må bruke den. Ser her ute er det ganske lurvete etter nattens snøfall. Mange biler som har problemer med bakkene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg