Freddan, klesvask og hva blir det så?

Image by Ryan McGuire from Pixabay
Image by Ryan McGuire from Pixabay

Heisann og god dag!

En liten værrapport fra utenfor Casa Fres og Knurr, hvor det for det meste er grått i dag. Sola var innom for en time siden, men så forsvant den igjen. Det blåser fortsatt ute, men ikke like kraftig som i går 🌬. Temperaturen nå kl 12:45 ligger på +11,6C.

I går ble ikke bloggen prioritert noe særlig, og jeg får nok litt av en jobb med å lese meg opp på hva dere kjære bloggvenner har gjort. Kommentarer kommer sånn utover dagen tenker jeg 😉

Morgenen og formiddagen har gått med til medisinering av kattene og deres morgenstell, rydde opp og gå ut å kaste søppel og så få vasket en stor maskin med klær. Vaskemaskinen var akkurat ferdig for en liten stund siden, og klærne er hengt opp. Jeg tenkte først at jeg skulle få tatt en maskin til, men ettersom jeg ikke har tørketrommel må klærne henges opp. Jeg har bare to klesstativ, og begge ble fulle så jeg får heller ta en maskin i morgen tidlig så jeg får tømt skittentøyskurven.

Hva som skjer resten av dagen har jeg ikke peiling på…. Skal jeg gå ut en tur og lufte meg, eller skal jeg forbli inne 🤔

Det er freddan i dag, og for mange er det da tradisjon med Taco. Er det sånn hos deg også? Her i Casa Fres og Knurr er det vel for det meste lørdager jeg spiser Taco, men ikke når jeg er alene. I dag tenker jeg at det blir fisk og deilig Kers Pink poteter (min favoritt).

Håper din fredag er fin og fortsatt blir det 🥰

#freddan #været #overskyet #katteliv #klesvask #rydde #mat #taco

 

6 kommentarer
      1. Jeg pleier som regel å begynne med badet på torsdag, for det er det verste rommet for meg. Så tar jeg resten på fredagen, for da jobber jeg ikke. Så sant kroppen sier at det er greit da 😉 Nam, gjærbakst er ikke feil, og alltid så godt. Har fortsatt en pose boller igjen i fryseren, men skal bake en ny ladning i november og så blir det lussekatter til Lucia 13.12. Ha en fortsatt fin fredag du også 😊

    1. Freddan er freddan…. men idag har min vært litt annerledes…. har vært i begravelse for mamman til ei venninne, så har jeg satt inn bobilen! Jeg spiser aldri taco aleine….. jeg har nettopp kosa meg med litt ost og kjeks! Rødvin i glasset…. god fredagskveld! Klemmer <3

      1. Det er alltid trist å måtte ta farvel med noen på den måten 😢 Ja vinteren er vel ikke langt unna nå, og da blir det vel ingen turer med bobilen før våren igjen. Nei, jeg lager heller ikke Taco bare til meg selv. Det er en rett man nyter sammen med familie og god venner. Noe vin blir det ikke i dag, men litt annet godt skal jeg nå kose meg med om litt. Ha en en fortsatt fin og koselig fredagskveld, klem 🥰

    2. Må bare innrømme at jeg har ingen faste rutiner på noe 🙈 Vasker når det trengs – og spiser vel stort sett det jeg har lyst på, uansett ukedag.. Og i kveld ble det vårruller og Solo Super, hehe 😊 En flottersfin fredagskveld til deg ❤️

      1. For det meste har jeg ikke så mye faste rutiner jeg heller, bortsett fra medisineringen av kattene kl 9 og 21 hver dag. Der er jeg nøye, for da har i det minste jeg gjort det jeg kan for å holde dem friske. Vårruller hørtes slettes ikke feil ut 🥰 I dag slipper jeg å lage middag, for da er det Bestisen som inviterer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg