Freddan er her, og jeg har nye negler 💅

Heisann!

Ute er himmelen dekket av et tynt lag med skyer, men jeg kan se en lysning over Manglerud så kanskje sola kommer. Temperaturen ligger på -0,2C.

Har helt glemt å fortelle at jeg var hos Iris Nailbar, tror jeg, og fikset neglene mine på onsdagen etter jobb. Det var på tide å fjerne juleneglene og finne en ny farge. Jeg er jo veldig glad i glitter, så det ble det denne gangen også. Syntes alltid det er så vanskelig å ta gode bilder av neglene, og jeg har vel ikke lykkes helt denne gangen heller 🤨

Freddan er her og helga banker snart på døra og vil inn. Planen for i dag, er at jeg skal ut å handle litt om ikke så lenge. Det er ikke så mye jeg skal ha, men jeg må finne noe å servere Bestisen til middag når hun kommer til meg i morgen. Har bladd igjennom alle kokebøkene mine, uten å lande på noen av oppskriftene. De som kunne være aktuelle, tok veldig lang tid å tilberede. Jeg har ikke lyst til å stå på kjøkkenet hele tiden, så jeg må finne noe som ikke tar så lang tid. Blir nok en ordning tenker jeg 😉

Håper du får en fantastisk fredag 🥰

#freddan #snarthelg #negler #negledesign #venninnebesøk #mat #været

 

12 kommentarer
    1. Så fine de er, har virkelig lyst til å fikse neglene mine jeg også. Må bare finne ork til å sette igang (har alt utstyret selv). Utsetter og utsetter. Ha en fin fredag 🥰

      1. Tusen takk 🥰
        Det er ganske mye jobb med å ordne neglene, så jeg skjønner godt at du utsetter når du skal gjøre det selv.
        Kimmie, som jeg går til bruker gjerne 1 time og litt over om det er noe ekstra skal gjøres.
        Ha en fin fredag du også 🥰

    2. Så utrolig lekker farge og negler. Dette er så fint, stelte negler er noe av det fineste jeg ser.
      Hvorfor ikke fiskepudding i skjell – sÃ¥nne terteskjell. SÃ¥ enkelt. ….og sÃ¥ deilig mat!
      Vet det er litt harry, men jeg går aldri lei det!

      1. Tusen takk 🥰 Jeg begynte å stelle neglene mine 3 måneder inn i lockdown, for jeg følte at jeg trengte å ha noen lyspunkter inne i en kjedelig og til tider litt deprimerende tid 😉 Jeg endte opp med laks, coleslaw og poteter. Var inne på fiskepudding og reker i terteskjell også, men det får bli en annen gang. Vi har hatt det mange ganger på disse lørdagene våre, og syntes ikke det er Harry i det hele tatt. Super godt 😋

    3. Rett og slett lekre negler – as always <3
      Lykke til med matprosjektet til Bestisen.. du finner sikkert på noe lurt. Jeg er veldig for tapas, så det hadde garantert jeg blitt å gå for, hihi =)
      Ha en flottersfin fredag =)

      1. Tusen takk 🥰 Jeg unner meg ikke så mye velvære utenfor hjemmet, men å stelle neglene er en av dem.
        Jeg har var innom så mange forskjellige matretter, men endte til slutt opp med stekt laks med coleslaw/aioli og poteter. Det har vært så mye tung mat den siste tiden, så jeg syntes det var godt. Dessuten så takler ikke magen til bestisen så godt retter med pasta og ris, som er en av mine favoritter 😉

      1. Tusen takk 🥰 Denne gangen syntes jeg det var veldig vanskelig å finne noe å spise, men landet på stekt laks med tilbehør. Noe som både Bestisen og jeg liker godt. Ha en fin lørdag 😊

      1. Tusen takk 🥰 Jeg er ingen kokk jeg heller, og i en pai kan fylles med mye godt. Jeg endte opp med stekt laks m/coleslaw og eller aoli og poteter. Ha en fin lørdag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg