Fredda og ferien banker på døra

Image by geralt from Pixabay

Heisann og god fredda!

Ute er det en nydelig sommerdag, med sol og litt vind. Temperaturen ligger på rundt +24C trur eg.

I dag begynte balkonglivet litt senere, for jeg hadde avtalt med Bestisen at vi skulle dra til OBS på Lillestrøm å handle. På min handleliste sto det ikke mange tingene, men helt uten at jeg var klar over det selv var det store gjenbruksnettet fult. Å sluttsummen ble langt høyere enn forventet. Jeg klarte å holde meg langt vekk fra godterihyllene, så det var ikke noe usunt som ble med meg hjem.

Etter å ha skvist varene inn i det allerede fulle kjøleskapet, gikk jeg ut på balkongen og sank ned i den velbrukte plaststolen. Har to av dem, og burde helt klart ha byttet de ut med noe mer moderne og kanskje mer behagelig å sitte. Så tenker jeg at de holder nok et år til…..

Det er endelig fredag igjen, og på mandag startet jeg med 4 uker ferie. Gleder jeg meg? Ja det skal jeg love deg at jeg gjør 😊 Har jeg planer for ferien? Ja det har jeg, men det skal jeg komme tilbake til etter hvert.

Å for at det er fredag, har jeg sprettet en Brooklyn Lager som jeg nyter her ute i varmen på balkongen 🍺

Håper du har en fin fredda 🥰

 

20 kommentarer
    1. Så deilig å ha en hel måned med ferie til gode! 🥰Lurt å velge august, da de fleste er ferdige med ferien sin og litt mindre kø rundt omkring! Hihi, ja har lett for å bli med mer fra butikken enn man hadde tenkt, men det blir borte det også. Flink du er som holder deg unna mye godteri, – burde blitt bedre på det jeg også! 😊

      1. Jeg begynte med augustferie for mange pr siden, for da var jeg garantert at jeg fikk ferie. I juli gikk som regel de med skolebarn foran når ferienlisten skulle godkjennes. Fristelsen var ganske stor i dag da jeg gikk forbi godtehyllene IG mot kassa. Man kommer jo ikke dit på annen måte. Stolt av meg selv 🥰

    2. Å, så deilig å vite at du har en hel måned ferie foran deg nå.☀️🤗Det kommer nok til å bli helt herlig. Nyt starten ute på verandaen i sola i dag.☀️🤩☀️

      1. Fredagen før selve ferien starter er den aller beste dagen. Da sitter jeg å nyter og tenker på alle feriedagene som ligger foran meg 😊 Forløpig blir det å nyte fredagen på balkongen til sola går ned 🥰

    3. Det er full fres med klesvask nå. Har lagt frem noe mat til middag men det er masse ting som må i boks før middag. Hadde vært greit med 4 ukers ferie nå med paner som bare det og tjukk lommebok. Men det er det nære ting som lokker best. Snart er det tid for blåbær plukking, mere bading og mye annet. Mine foreldre kommer til og bo der de bor nå fremover. De var på visning men den var litt skivebom, kommunen hadde bare den ene akkurat nå. Men vi ungene er enig om at det hadde vært best med alt på ei flate. For trappa opp til bad og seng er bratt og smal på den ene siden. Kunne tenkt og dra og bade i skogen men nå må jeg få leiligheten ren og rydding. Intet gjør seg selv så det er bare og hoppe i det. Kvelden er lang så det kan bli kveldsbad i kveld. Ha en fin kveld.

      1. Deilig å sitte å nyte kvelden på balkongen, og tenke på at jeg har 4 uker ferie. Jeg vasser ikke akkurat i penger for tiden, men det mye spennende ting man kan gjøre allikevel som ikke koster så mye. Her blir det grillpølser og salat med fetaost om ikke så lenge. Ha en fortsatt fin fredda 😊

      1. Ja her skal det virkelig nytes i 4 uker framover, og jeg gleder meg virkelig 🥰 Det står en del på lista over ting jeg har lyst p gjøre i ferien, og så får vi se mot slutten hvor mye som har blitt gjennomført. Ha en fortsatt fin fredda, klemz 🤗

    4. Endelig helg igjen, og ukene bare flyr av gårde. I dag begynte mannen min med 2 ukers ferie. I tillegg er vi heldige som har 2 dager med godt vær i vente. Endelig!

      Du må nyte helga 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei riktig god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Gleder meg sykt til en lang ferie, og jeg håper virkelig at jeg får reist mange turer i løpet av ferien. Skal ta med både kamera og mobil sånn at jeg får mange fine bilder fra de stedene jeg besøker 🥰 Ha en fin lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg