Fortsatt pjusk, men har fått strikkepinnene til å klirre

Photo from Pixabay

Hei og god kveld!

Det har vært stille fra meg i dag, formen har vel ikke akkurat vært på topp. Jeg har for det meste sittet godt innpakket i varme pledd og glodd på tv. 

Først satt jeg å så en dokumentar om Bob Ballard, mannen som er mest kjent for å ha funnet Titanic. Den ligger forresten på National Geografic inne på Disney+, hvis du er interessert. Etterpå har det gått i Flyhavarikommensjonen, resten av dagen. Smart å se på når man har flyskrekk 🙈

Strikkepinnene har klirret veldig her hele dagen, og jeg har begynt på nøste no 2 allerede. Det svarte og hvite teppet mitt vokser sakte men sikkert, og jeg er nå litt over halvveis. Bilde kommer når jeg er ferdig med det 😊

Jeg holdt på å bli sprø tidligere i dag, da mobilen ringte igjen og igjen. Alle samtalene kom fra utlandet, Skottland, Tyskland og England og de ble raskt blokkert. Etter å ha leita litt på mobilen, fant jeg til slutt hvordan de kunne stoppes. Så får vi se hvordan det går 🤔

Håper din dag har vært fin 🥰

 

9 kommentarer
    1. Masse god bedring <3 Å ha små prosjekter er alltid gøy og strikking er kjempegøy (selv om jeg ikke er så flink) Har det alltid slik etter at jeg er ferdig med et par sokker for eksempel at det føles som det mangler noe i hendene når jeg setter meg ned, har du det slik? Stor god klæm <3

    2. Tror du er like ivrig som min søster nå det gjelder strikking. Søster har alltid med seg strikkegreiene med seg så der i huset er det mye strikka plagg. Tok en spasertur i kveld og hjem via kiwi. Det er deilig ute nå men det blåser litt men skal ikke klage. Henter mopeden på onsdag etter at jeg hatt en siste sjekk av beina. Starter på jobb etter påske så etter det blir det full rulle. Masse man kan se på, mange dokumentarer som jeg går glipp av men utvalget er veldig mye og stort. Blir vel noen podcaster i morgen eller en ny serie. Nå er det kveld og fotballen ruller igjen. Følger litt med på avstand men man kan bli fort lei av all slags kamper og resultater. Nå skal jeg pusse tenner og prøve meg på drømmeland. Ha en fin kveld.

    3. Best å slappe av når formen ikke er på topp. Her har det også vært flere som har ringt fra utlandet idag, – tror alle har vært fra Storbritannia. Jeg har ikke svart på noen av de, men det kommer opp på appen 180. Ønsker deg fortsatt god bedring! 🤗💐

      1. Tusen takk 🥰 Ja her har jeg bare slappet av, og tatt livet med ro hele dagen. Formen er mye bedre nå i kveld 😊 Slitsomt med alle disse utenlandssamtalene, selv om mann ikke tar dem. Håper det jeg klikket for i dag stopper dem. Ha en fortsatt fin torsdagskveld 😊

      1. Ja og det ser til at det fungerer også, og glad er jeg for å slippe dem. Ja nå klirrer strikkepinnene hver kveld, sånn at pleddet mitt kan bli ferdig 😊 Ha en fin søndag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg