Fortsatt au i skulderen, og de vekket meg i dag også

Image by Nicole Klesy from Pixabay

Heisann!

Ute er det overskyet men lyset fra sola prøver å trenge igjennom noen steder, uten at det er direkte sollys. Temperaturen da jeg sto opp ved 9 tiden var +19,2C og nå +23,3C.

Gårsdagens regnvær gjorde godt, og det førte med seg lavere temperaturer igjen. Noe jeg syntes var helt himmelsk, for så varmt som det har vært er ikke noe jeg er så glad for. Jeg håper det kommer enda mer regn i dag, for det som kom i går var ikke nok. I alle fall her jeg bor.

Oppdatering av skulderen min: Den er like betent og vond i dag som den var i går, og jeg er like stiv. Det er såpass vondt at jeg fant ut at jeg orket ikke å være sosial i dag, og sa fra til VIP-Snellene at jeg ikke kom på Sommerfesten. Det går greit en liten stund når jeg tar smertestillende, men kan jo ikke spise ubegrenset av det heller…

I dag er det bursdagen til den snille og gode mammaen min ❤️ Hun ble født på denne dagen for 102 år siden. Jeg har sagt det mange ganger før, at hun var den snilleste og godeste mammaen jeg kunne få og at jeg savner henne. Hun hadde ikke mer enn 7 år skolegang og 1 år på husstellskole, men damen var smart hun og hadde alltid svar på det meste jeg spurte om 🥰.

Jeg ble vekket grytidlig i dag også av arbeidet nede i gata, men klarte å sovne igjen. I motsetning til i går, så ble det ikke stille etter bråket på morgenen. Nei, i dag støyer arbeidsmaskinene hele tiden. Det er for varmt inne til å lukke døra, så da får jeg bare leve med det.

Håper du får en fin og rolig tirsdag 🥰


10 kommentarer
    1. Den ene vaskemaskinen røyk i dag men til alt hell ble den reparert i løpet av kort tid. Bra jobba syns jeg i og med at det er ferietid for mange. Men jeg måtte ringe mor og sa at jeg kom senere i dag. Ute regna det litt og mere skal det bli i form av byger. Men jeg tror det er veldig lokalt. Må pakke litt i dag så det var på plass med en ny koffort. Nå venter litt mat og litt rydding før jeg drar til min mor. Ha en fin dag.

      1. Godt at de kom å fikset vaskemaskinen igjen, for som du sier er det ferietid å da an sånt ta tid. Det var nok veldig lokalt dette regnet, for jeg hørte fra noen på Aker Brygge i går å der plaskregna det. Her oppe hos meg kom det 3 dråper. Kjøpte ikke du deg en ny koffert for en dag eller to siden? Ha en fortsatt fin onsdag.

      1. Tusen takk 🥰 Det hadde min mor syntes var hyggelig å høre. Skulderen min er fortsatt veldig vond og betent, men jeg er ikke like stiv oppover og nedover som jeg har vært. Klems 🤗

    2. Så ergerlig at skulderen ikke er bra igjen, – man orker ikke å være sammen med andre når formen ikke er noe god. Det var ikke vanlig med så mye utdannelse før i tiden, og de var minst like smarte da. Godt å ha fine minner å se tilbake på. ❤️ Håper de snart er ferdige utenfor hos deg, for slitsomt med bråk hele dagen! Det går an om man har mulighet til ikke å være hjemme.

      1. Skulderen er dessverre like betent og smertefull, men jeg er ikke like stiv i resten av nakken. Mamma kom fra fattige kår, og det var ikke penger til å gå på dyre skoler. Det var vanlig at jenter fra landet, som hun var, gikk på husmorskole. Mamma hadde tenkt å dra til sjøs, og hadde mønstret på en båt, men så kom krigen… Hun var en logisk og smart person som alltid hadde et svar eller en løsning på et problem, og det savner jeg. Nede i gaten graver de og bråker i dag også, men jeg må bare stå i det for dørene og vinduene må stå åpne. Det blir for varmt ellers. Ha en fortsatt fin onsdag 🤗

    3. Huff! Det å ha vondt i skulderen er ikke godt, men jeg håper det fort går over ❤❤❤ Fortsatt riktig god bedring!

      Kjempefine og nydelige bilder av din mor, og så nydelig dame hun var ❤❤❤

      Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, det hadde mamsen likt å høre 🥰 Skulderen er betent fortsatt, men resten av siden er heldigvis ikke like stiv. Så det går sakte men sikkert mot en bedring. Klems 🤗

    4. Jeg snakker om en kofforten jeg nylig kjøpte brukt. Den var ny for meg. Husker ikke om kjøpte koffort for 2-3 år siden men neppe men heller kanskje en sekk da. Skal se siste episoden av Lykkevilla – en herlig svensk serie så drar jeg etter det. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg