FÞrst Triaden, SÄ Metro og til slutt forhÄndsstemte jeg

Heisann og god kveld!

Da har jeg plassert kroppen i godstolen etter Ä ha vÊrt ute fra kl 14 til ca kl 17:30, sammen med Bestisen. Hun ringte meg pÄ formiddagen, og lurte pÄ om jeg hadde tenkt meg ut i dag. Det hadde jeg jo, og vi ble enig om Ä treffes sÄ kunne vi handle sammen. Hun var pÄ Yoga i dag, sÄ jeg dro dit Ä hentet henne fÞrst. SÄ reiste vi videre til Triaden pÄ LÞrenskog for Ä bytte gasspatron til Sodastream maskinene vÄre hos Claes Ohlsson.

Vi hadde egentlig tenkt Ä handle alt sammen pÄ Triaden, men ombestemt oss Ä valgte heller Ä dra til Metro.

Image by PublicDomainPictures from Pixabay

FĂžr vi dro videre til Metro, gikk vi inn pĂ„ Spiseriet og spiste middag der. Klokka var sĂ„pass mye at det var innafor Ă„ spise da. SĂ„ slapp noen av oss Ă„ lage middag nĂ„r vi kom hjem igjen. Å det er jeg glad for nÄ  Vi satt Ă„ kikke litt pĂ„ folk som kom og gikk, og konstaterte at det var veldig lite folk ute pĂ„ en fredag. PĂ„ kafĂ©en var det heller ikke mange.

NÄr vi kom til Metro gikk vi fÞrst opp pÄ Coop Mega og handlet inn det vi skulle ha der. Vi kikket prisene pÄ kjÞttdeig, for Ä se hva det kostet. Lurte litt pÄ om det vil lÞnne seg Ä kjÞpe det nÄr vi drar til Sverige i lÞpet av august mÄned. Har vel funnet ut at det kan vÊre det. Ikke sÄ mye spart, men litt er det nÄ. FÞr jeg kjÞrte Bestisen hjem, var vi ogsÄ innom Buddy (dyrebutikken) hvor jeg kjÞpte med kattesand til doen til Vinja.

I gÄr satte de opp bodene hvor man kan forhÄndsstemme til valget i september, og jeg bestemte meg for Ä dra innom Bryn Senter Ä avlegge stemme nÄr jeg fÞrst var ute. Jeg har forhÄndsstemt der ved de siste valgene og syntes det er greit. Da slipper jeg Ä steame opp Ä stÄ i kÞ oppe pÄ den skolen jeg hÞrer til nÄr det er valg.

NĂ„ kom jeg pĂ„ at jeg glemte Ă„ ta med meg gasspatronen til Sodastream maskinen inn, den ligger fortsatt i bilen. Å der ligger den godt, og det kan godt hende jeg venter til i morgen med Ă„ hente den.

Ha en fortsatt fin kveld đŸ„°

2 kommentarer
    1. Skal stemme snart jeg ogsÄ, er alltid tidlig ute. Har hatt litt trÞbbel med data, det er nÄr jeg skal sende en kommentar at jeg opplever det. HÄper det snart ordner seg. I dag bada jeg i skogen, det var deilig men vannet var varmere tidligere i Är. Men du verden sÄ deilig det var. Skaffa meg 2 par sko i gÄr, et par til sti og terreng og det andre til vei. De var solide og kosta under 1500- kroner til sammen. Vasker tÞy nÄ, etter det sÄ skal jeg en tur ut. Ha en fin dag.

      1. Jeg syntes ogsÄ at det er greit Ä vÊre tidlig ute med Ä stemme. Ja det begynner vel Ä bli kjÞlig Ä bade nÄ, men sÄ lenge det er varmt i luften er det nok godt. Ha en fin sÞndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg