Forden hadde nesten tom tank🚗

Heisann!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt meg ut i dag, men så kom jeg på at Forden mer eller mindre hadde tom tank. Jeg skal bruke den både i morgen og på mandag, så jeg tenkte at det var like greit å fylle opp i dag. Hadde håpet at Uno X ville være billig på Diesel, men prisen var jammen over 23,- og ettersom jeg ikke har så mye penger på kontoen fylte jeg for bare 300,-. Så lenge jeg ikke skal på noen langtur, og det skal jeg ikke, så holder det en god stund.

Når jeg først var ute stakk jeg innom Oppsal senteret og Nille for å se om de hadde noen spennende høst pynt. Jeg fant et par lysglass i brunt til t-lys, men jeg venter til mandagen med å kjøpe dem. Da blir nemlig bankkontoen fylt opp igjen 😉

Når jeg først var innom senteret, stakk jeg inn hos Meny for å kjøpe en flaske med Ingefærshot som jeg hadde gått tom for. Jeg oppdaget at de hadde kjøttkaker på tilbud, så jeg kjøpte en pose og tok det til middag. Lenge siden jeg har spist kjøttkaker, og jeg hadde nesten glemt hvor godt det var. Skeiet ut med litt god saus også 🙈

Ute er det fortsatt regnvær og guffent, så selv om det er huskaldt i Casa Fres og Knurr er det allikevel best å være inne 😉

Håper du har hatt en fin fredda så langt 🥰                                                          !

 

8 kommentarer
    1. Jeg bruker drivstoffappen, men ikke alltid det stemmer om prisene ikke er nylig oppdatert. Det er så mye fint i telysholdere! Jeg så noen på Europris som var så fine, gullfargede inni med lønneblader. Koselig å tenne lys på denne tiden! 🍁🕯️🍂 Ha en fin fredagskveld! 🤗

      1. Jeg bruker også den app’n, men denne gangen lurte den meg selv om jeg oppdaterte før jeg dro avgårde. Takk for tips, skal stikke innom Europris å se på det de har der. Pleier alltid å finne noen fine ting der. Ha en fin søndag 🥰

    2. Jeg så også noen lekre telysholdere idag, på et bakeri jeg var innom! Håper å kunne finne dem på Nille i morra – hadde høstløv i forskjellige farger på…..! Eller kanskje det er de Hanne Beate nevner! Jeg får snoke litt….! Kjedelig å måtte fylle drivstoff når det er så dyrt – hjemme lå det på rundt 20 pr liter idag for diesel – her oppe i Telemark er det 24…… 🙁 stønn…. klem 🙂

      1. Jeg hørte tantene min fortelle at prisen var ganske stiv oppe i Telemark også. Jeg sjekket drivstoff app’n før jeg dro, men fortalte meg at prisen var lavere. Jeg skal stikke innom Europris selv også for å se på den Hanne Beate nevner, kanskje det er den som følger med hjem på mandag. klem 🤗

    3. En fordel med bensin på tanke. Det er høstvær ute og tåke men det blir vel bedre utover dagen håper jeg. Blir vel en handletur i dag men jeg tror jeg dropper åpen dag på brannstasjon. Fikk vaska sikkert 6 maskiner i går og det var deilig. Det lukter så godt av rene klær. Bra med tilbud men tilbudsdisken blir fort tom så man må være tidlig ute. Men det er sikkert de som drar fra butikk til butikk på jakt etter billig mat. Men det blir for mye stress. Veit at det er lørdagsopera i Oslo i dag men har ikke kjøpt billett men hadde veldig lyst til det. Det må vente, må sjekke utover og planlegge. Både kino og teater lokker så kultur er viktig. Så man må bare legge en plan så blir det både opera, teater og kino i løpet av høsten. Ha en fin dag.

      1. Uten diesel på tanken kommer jeg nok ikke langt, så det var godt å få fylt opp nå. Jeg sjekker alltid på nettet før jeg drar ut, hvilke butikker som har tilbud og hva de har tilbud på. Så slipper jeg å dra fra butikk til butikk. Det var et yrende liv i Oslo i går kveld, mange folk som skulle på forskjellige ting, inkl meg og de jeg var sammen med. Jeg skal på kino allerede i morgen, strikkekino, og se på Ticket to Paradise. Har hørt mye bra om den. Ha en fortsatt fin søndag.

      1. Etter at dieselprisene ble så høye er det sjelden jeg fyller full tank på bilen lenger, så sant jeg ikke må for at jeg skal kjøre langt da. Jeg har ganske stor tank på bilen, så det svir ganske godt på bankkontoen de gangene jeg må fylle helt opp 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg