Fint høstvær 🍁, katteliv og plantestell på en mandag

Photo taken by Focos
Photo taken by Focos

Hei og god formiddag !

Som du ser av bilde så er sola kommet tilbake, og hvor lyst og fint ble det ikke da. Med klarvær kom også lavere temperaturer, og når jeg våknet kl 9 i dag var det bare +4,6C.

Kattenes morgenstell er allerede ferdig med medisinering, påfyll av mat og stell av toalettet deres. I dag ble det i to omganger, for Ronja måtte rett er at jeg var ferdig så da fjernet jeg like så godt det også. Nå har de vært ute på balkongen en god stund med balkongdøren lukket, noe de liker dårlig. Det har allerede blitt masse dugg på vinduer og vegger da døren sto oppe litt tidligere, og jeg har ikke lyst til at det skal bli mer så det får de bare finne seg i.

I går pottet jeg om noen av plantene mine, og etterfylte jord på noen av de andre. Jeg skulle også ha satt de nye mini-plantene i leirpotter, men jeg hadde helt glemt å la de trekke i vann og det begynte å bli sent. Derfor bestemte jeg meg for å vente til i dag. Nå står pottene allerede å trekker, og skal gjøre det en stund til innen jeg setter plantene oppe i. Skal lese meg opp litt på den ene, for den har jeg ikke hatt tidligere og vet ikke helt hva slags stell den skal ha.

Andre planer for dagen? Egentlig ikke noe bestemt, får bare se hva det blir etter hvert 😉

Ønsker deg en fin mandag 🥰

#mandag #katteliv #plantestell #planter #været #sol

 

 

4 kommentarer
      1. Ja i dag har det vært veldig fint, og jeg kunne sitte ute på balkongen uten jakke på når sola sto på 😊 Nå blir det fram med hekletøyet mens jeg ser litt på TV. Ha en fin kveld du også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg