Fikset neglene, ny kjole og lunch med venninner…

Heisann og god kveld!

Solen har vært framme det meste av dagen, men også lekt litt gjemsel bak noen skydotter. Temperaturen var +15C da jeg sto opp og nå er det +20C.

Jeg har vært på farten det meste av dagen i dag også, så det har ikke blitt tid til noe blogging før nå i kveld. Heldigvis så startet ikke dagen like tidlig som den gjorde i går, så jeg er ikke like sliten i dag. 

Hadde time hos Iris Nailbar kl 11:15, og for en gang skyld hadde jeg god tid i det jeg gikk ut døra. Da jeg kom bort mot garasjen hadde verdens største idiot med en stor bil m/henger parkert vis a vis min og et par andre garasjedører. Jeg ble altså så sint og banna en lang tirade så det gnistra ⚡🤬 Til alt hell så er ikke bilen min så lang, så jeg klarte på en mirakuløs måte i lirke bilen ut. Venninnen min i nabogarasjen var ikke like heldig… Hun kom også i konfrontasjon med idioten en kort stund senere…..

Jeg hadde allerede bestemt meg for et par dager siden, hvilken fargekombo jeg skulle ha på neglene. Nemlig rosa og gul med litt glitter på toppen. Sånn ble det, og jeg er super fornøyd med resultatet. Komboen minner meg om drinken Sex on the beach, hihi! Bestisen hadde time rett etter meg, og hun valgte en selvlysende grønn farge. Skikkelig kul farge det også 💚

I mens Bestisen fikk sine negler fikset kom en tidligere kollega av henne, som jeg også kjenner godt, og sto å pratet til hun var ferdig. Vi hadde allerede bestemt å spise lunch hos Al Dente igjen i dag, og spurte om kollegaen ville med. Det ville hun, og vi satt en god stund å pratet og mimret mens vi spiste.

Som jeg nevnte i går så var ikke den rosa kjolen noe vellykket kjøp, så jeg tok den med meg ned til KappAhl i dag og byttet den i kjolen over her. Den er samme modell som den grønne, bare med mønster i stedet for ensfarget. Kjolen passer perfekt både i snitt og i farge 😊 og jeg kommer garantert til å bruke den nå i sommer 😊

Nå er bena plantet godt på fotskammelen, og Vinja sitter ved siden av meg på armlenet å venter på å få ligge å kose i fanget mitt.

Håper du har hatt en fin lørdag 🥰

 

15 kommentarer
    1. Vaska både sovrom og kjøkken i dag. Tok med mere Jif rengjøring fra kiwi i dag. Ellers så ble det en liten sykkeltur nå i ettermiddag, tok turen ut til mine foreldre, kun en kjapp tur. For noen årsiden laget de sykkelvei der hvor jernbanen gikk i gamle dager, Er ca 4 km stort sett rett frem fra Drammen til Lierbyen. Den er mye brukt og lang unna bilvei stort sett. Fin farge du skaffa deg men hvor lenge er de så fine? Dumt at noen parkerer i veien for andre, man bør tenke seg litt om. Ha en fin kveld.

      1. Ja mannen var en idiot som ikke kunne forstå at han ikke skulle parkere der, og det verste er at han er ikke den første heller. Neglene mine er like fine hele tiden. Lakken blir ikke slitt, det blir bare et mellomrom etter hvert som neglene vokser. Så flott at de har laget sykkelvei der jernbanen gikk, sånn at strekningen fortsatt kan brukes. Ha en fin kveld du også.

    2. Flott kjole og neglene var jo superlekre da…Sterke farger med masse energi!
      Skal tro de tar knekken pÃ¥ alle vondter…vi mÃ¥ ha trua vettu…
      Ha en fin kveld! 🙂

    3. Sommerlige og fine, bÃ¥de neglene og kjolen! Deilig med en luftig kjole om sommeren. Her har vi ogsÃ¥ vært pÃ¥ farten idag, – stort bruktmarked pÃ¥ Vormsund, men kjøpte ikke sÃ¥ mye. PÃ¥ vei hjem var vi innom Holdbart pÃ¥ Jessheim.

      1. Tusen takk 🥰 Man må ha litt fest på neglene, samtidig som man svinger seg i en luftig kjole 😉 Jeg pleier å stikke innom Fretex med jevne mellomrom, mest for å se etter ting til kjøkkenskapene. Asjetter med fruktmotiv, fat ol, som har litt alder på seg. Liker mye av de gamle tingene bedre enn de nye. Jeg har bare vært på Holdbart en gang, men har tenkt meg dit snart igjen for å se om jeg kan gjøre en bra handel 😊

    4. Det var glade negler 🙂 Kjempefine kjoler. Hvis man finner et snitt man liker er det bare Ã¥ “kjøre pÃ¥” med mange i samme snitt og forskjellige farger 😀

      1. Tusen takk, jeg syntes også det 🥰 Du har så rett, og disse to med stropper passet meg bedre. Det beste er jo at jeg har cardigan i skapet som matcher til kjolene, og det kan være greit på kjølige kvelder 😊

      1. Tusen takk, veldig fornøyd med både neglene og kjolen. Sistnevnte er vid og luftig, så den blir perfekt når sommertemperaturene kommer for fult. Ha en fin søndag du også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg