Fikset neglene i dag 💅

Heisann og god kveld!

I dag var det endelig på tide å få fikset neglene igjen. Den gule og grønne lakken jeg fikk satt på før påske, hadde sett sine beste dager og trengte å skiftes ut. 

Jeg hadde bestemt meg for ombre negler i rosa og oransje i forveien, så det var bare å finne de rette nyansene når jeg kom ned. For en gang skyld var jeg tidlig ute, så jeg hadde god til å se igjennom fargekartet og fant det jeg ville ha. NB! Fargene er litt mørkere enn de ser ut på bildet. Hun som skulle fikse neglene mine var veldig forsinket, så jeg måtte sitte en god stund og vente på at det ble min tur. Tror hun var litt stressa, for jeg sa at jeg ønsket den rosa fargen øverst og den oransje nederst. Hva gjør hun? Jo omvendt, men heldigvis oppdaget jeg det  i tide å fikk sagt i fra. Da måtte hun fjerne og begynne på nytt igjen. Det ble perfekt til slutt, så da skal jeg ikke klage 😉

Før jeg dro hjem var jeg innom Coop Extra og handlet toalettpapir, for det hadde jeg helt glemt før langhelgen. Hehe, den siste rullen holdt akkurat til i dag, puh!

Deilig grønnsaksgryte til middag

Jeg laget meg jo en stor kjele med grønnsaksgryte i går, og hadde rikelig igjen til i dag. Hadde egentlig ikke matlyst før jeg begynte å varme gryta, men når den og risen begynte å putre våknet smaksløkene og matlysten var tilbake igjen. Klarte ikke å spise opp alt sammen i dag heller, så det er igjen til en middag til. Det blir ikke i morgen, for tre dager etter hverandre med grønnsaksgryte blir for mye.

Tidligere i kveld startet jeg på en nytt strikkeprosjekt, et Sofie-skjerf, men jeg er jo helt idiot når det gjelder å lese mønster så jeg ble usikker på hva jeg skulle gjøre. I morgen skal jeg på Strikkekafé igjen, så jeg får hører med noen av damene om de kan se på mønsteret å forklare det for meg. Altså, jeg skjønner hva som står der, men i mitt hode er det ikke noe logikk i det. Kan være at det er feil i mønsteret, for det skjer innimellom hører jeg de andre damene fortelle.

Kjøpte meg en sjokolade cookie i dag, og den skal jeg ta og kose meg med nå til en kopp kaffe 🍪☕

Ønsker deg en fortsatt fin onsdagskveld 🥰


9 kommentarer
    1. Så fine og sommerlige negler! Deilig med grønnsaksgryte! 😋 Kos deg på strikkekafé ikveld! Veldig kjekt å møtes slik og få hjelp om man står fast! Idag begynte stolpejakt-sesongen her, så jeg var ute på det først idag. 😊 Ha en fortsatt fin onsdag! 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har spist kjøtt for det meste i lang tid, så nå var det på tide med grønnsaksgryte. Strikkekafé er alltid gøy, og jeg fikk god hjelp til å tyde mønsteret. Det viste seg at det var riktig, men ikke originalmønsteret til Sofie skjerfet. Fant et annet mønster hos Drops som jeg likte bedre, men det spørs om jeg har nok garn 😉 Bestisen er en ivrig stolpejakt utøver, og har allerede vært på noen turer i området der hun bor. Jeg er nok ikke like hekta. Ha en fin torsdag, klem 🤗

    2. Skikkelig lekre sommernegler.🤩🌸👌🏻
      Håper du får assistanse med mønsteret på strikkekafeen.🧶👌🏻
      Nyt kvelden!🤗🌸🌱

      1. Tusen takk 🥰
        Jeg fikk god hjelp til å tyde mønsteret på skjerfet, men det viste seg at det ikke var original mønsteret til Sofie skjerfet. Jeg droppet det og fant et som jeg likte bedre hos Drops, som heller ikke er original men som ble mye finere. Ha en fin torsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg