Fem raske spørsmål fra Maria

Image by Peggy und Marco Lachmann-Anke from Pixabay

Heisann!

For en uke siden fikk jeg endelig logget meg inn på bloggen min på plattformen Nouw. Savnet de vennene jeg hadde der, så jeg har begynt å poste nesten like innlegg her som der.

En av de jeg fulgte fast var Maria, og av og til kom hun med noen spørsmål som kunne svares på om man ville. Dette med spørsmål og utfordringer er veldig utbredt blant mine svenske blogg venner. Maria har kommet med noen spørsmål igjen, som jeg fikk lyst til å svare på.

Du finner også spørsmålene her: Fem snabba frågor 10

1 Vilken var den senaste filmen du såg?
Det var den norske filmen Døde menn går på ski.

2 Vem ringde du senast?
Det var til Bestisen.

3 Har du stationär eller bärbar dator?
Jeg har en bærbar lapptopp.

4 Har du någonsin åkt ambulans?
Nei det har jeg ikke gjort.

5 Finns det något du verkligen skulle vilja gjøra men inte har hatt tilfälle, tid eller råd til?
Det må bli en tur til Skottland og Shetland, som kanskje kommer til å skje neste år 🥰

14 kommentarer
    1. Fine innlegg med slike spørsmål, – flere som gjør det innimellom har jeg sett. Jeg husker du bare var på Nouw en stund, og koselig å holde kontakten med de der også! 👍 Ha en fin torsdag! 🥰

      1. Ja jeg liker sånne spørsmål som man kan svare på om man vil, og Maria kommer med sånne innimellom. Jeg skulle ha vært med på en som går hele mai måned, men ettersom jeg ble syk orker jeg ikke å engasjere meg. Har mer enn nok med bare å eksistere. klem 🤗

    2. Kjekt med sånne spørsmål innimellom – en blir bedre kjent på den måten! I Skottland har jeg faktisk vært – på korpstur, tror det var i 1985 elno…. 🙂 hehe, det er leeeenge siden det!

      1. Jeg liker godt sånne spørsmål og svar når de ikke er så veldig lang. Å disse 5 er akkurat passe lange. Skottland ligger øverst på ønskelisten, og har gjort det i mange år. Håper virkelig vi får det til 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg