Feberfri dag pÄ UllevÄl Sykehus

 

UllevĂ„l Sykehus – Øyeavdelingen

Heisann og god formiddag!

Ute er det fortsatt litt grÄtt og trist, men heldigvis snÞr det ikke lenger. Temperaturen pÄ morgenen var +3,2C.

Akkurat nÄ sitter jeg i en korridor pÄ UllevÄl Sykehus og venter. Bestisen hadde time hos Øyeavdelingen igjen, for Ä sjekke hvordan det stÄr til. Hun var jo til samme undersÞkelsen i august, etter at optiker sÄ noe pÄ bildene hun tok. Ikke noe farlig, men som gjÞr at hun ser veldig dÄrlig. Jeg er med som sjÄfÞr og stÞtte.

Ellers sÄ er jeg feberfri og formen er rimelig grei. Hoster fortsatt litt og nesen renner som en lekk brannslange, men det gir seg vel snart det ogsÄ.

Senere i kveld er det «Musikkbingo» pÄ Veiviseren i LÞrenskog Hus, og det gleder jeg meg til. Det var sÄ gÞy forrige gang, og det blir det garantert denne gangen ogsÄ.

HĂ„per du fĂ„r en fin fredda đŸ„°

 

 

11 kommentarer
    1. Fikk opp mine ting fra huset i Lier bortsett fra radioen, men den biten glemmer vi. FÞr i dag var jeg i byens bad og svÞmte litt. Det ble ca 30 min fÞr skoleklasser kom, fint at de kommer og blir vant til vannet. Men det blir sÄ mye folk sÄ til slutt mÄ man nesten svÞmme i kÞ. Nette virker som bare det enn sÄ lenge. Tar en bytur nÄ, har vel vintersko pÄ planen men da mÄ det vÊre salg og solide saker. HÄper det gÄr bra med Bestisen. Ha en fin kveld.

      1. Ja det er viktig at ungene kommer i bassenget, og lÊrer seg Ä bli vant med vann Ä ikke minst lÊrer Ä svÞmme. Mange unge som ikke kan det dessverre. SÄ fint at du har fÄtt opp tingene du skal ha. Ha en fin lÞrdag.

    2. HĂ„per hun fĂ„r ordnet med Ăžynene!đŸ„° Ikke noe greit Ă„ ikke se bra! Kos deg pĂ„ musikkbingo ikveld! đŸŽ¶đŸ€— Jeg fikk strikkepinnene jeg bestilte, sĂ„ ikveld skal jeg begynne pĂ„ genseren.

      1. Det er dessverre ikke noe de kan gjĂžre med det som har skjedd bak Ăžynene hennes. De tror at det kanskje kan ha vĂŠrt medfĂždt. Hun har ogsĂ„ begynnelsen til grĂ„ stĂŠr, og det kan man jo gjĂžre noe med etter hvert. Jeg tror jeg mĂ„ bestille meg en rundpinne jeg ogsĂ„, for det ser ikke ut til at jeg klarer Ă„ komme meg i butikken. Ha en fin lĂžrdag, klem đŸ€—

    3. Godt Ă„ hĂžre at du er feberfri og kunne fĂžlge Bestisen til timen hos Ăžyenlegen.đŸ€—
      Kos dere pĂ„ Musikkbingo.đŸŒŸđŸ€©

      1. Jeg er fortsatt feberfri, og fĂžler meg i ganske god form. Hoster litt, men nesten har sluttet Ă„ renne sĂ„ dette gĂ„r bra. Vi hadde det sĂ„ gĂžy pĂ„ musikkbingoen i gĂ„r, men jeg vant ikke noe. En av strikkejentene vant, sĂ„ det ble en seier for bordet vĂ„rt. Ha en fortsatt fin lĂžrdag, klem đŸ€—

      1. I dag fĂžler jeg meg helt fin igjen, og fĂžler at jeg orker mer enn jeg har gjort de siste dagene. Musikkbingoen i gĂ„r var helt topp, og vi sang og pratet i vei Ă„ storkoste oss. Bestisen har jo ikke bil, og ser heller ikke Ă„ kjĂžre lenger, sĂ„ nisen, kusinen og jeg bytter pĂ„ Ă„ stille opp for henne nĂ„r hun skal steder hvor hun mĂ„ ha bil. I tillegg er det jo hyggelig Ă„ vĂŠre en god venninne og stille som stĂžtte nĂ„r hun skal pĂ„ sĂ„nne undersĂžkelser. Ha en fin lĂžrdag og adventstid du ogsĂ„, klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg