Feberen er borte, nesen er åpen og dorullen er satt bort.

Alexas_Fotos on Pixabay
Alexas_Fotos on Pixabay

Heisann!
En aldri så liten værrapport må jeg jo ha med meg… Ikke noe å si på været i dag, solen har vært framme og det har vært en nydelig høstdag. Ikke spesielt varmt, for det var kuldegrader da jeg sto opp rett før kl 9 med -0,5C.

Etter å ha hanglet meg igjennom det meste av forrige uke, med feber og nesen langt inn i dopapiret er jeg nå frisk igjen. For noen myke papirlommetørkler hadde jeg ikke, noe jeg vanligvis pleier å ha et stort lager av. Nå ja, dopapiret gjorde nytten det, og det var faktisk ganske mykt å godt 🤧

Jeg orket ikke å dra ut å handle, ikke var det et alternativ heller, så jeg logget meg inn hos ODA og bestilte det jeg trengte der. Husket jeg papirlommetørkler? Å nei da det gjorde jeg selvsagt ikke. Egentlig veldig greit å bestille maten på nett, for jeg sparer noen kroner på det. Hvorfor? Jo for da kan jeg ikke gå å kikke i hyllene, og finne ting jeg ikke trenger som frister veldig 😉

Bloggen har fått hvile samtidig som jeg jeg har ligget rett ut på sofaen og pleiet forkjølelsen min. Jeg syntes ikke det var noen ide å skrive flere innlegg om hvor elendig jeg følte meg, og hvor lite jeg har gjort. Sånt er kjedelig å lese om…, vel jeg syntes nå i alle fall det selv.

Forresten en ting skjedde forrige dagen, som fikk meg til å skrike og banne så selv kattene ble forskrekket. Jeg går jo alltid barbent inne, og innimellom så står det en stol eller et bord i veien for føttene mine. Det var nettopp det som skjedde, en stol sto i veien da jeg skulle forte meg fra kjøkkenet og inn i stuen. Resultatet ble at jeg sparket bort i den ene kjøkkenstolen med lilletåen min, så den skiftet fort farge fra en pen rosa farge til en mørk blå. Det er utrolig hvor mange stygge ord man kan, når noe sånt skjer 😂 Tåa er fortsatt øm og sår, men ikke så ille som den var. Blåfargen er fortsatt like mørk. Heldigvis ble det ikke noe brudd denne gangen.

Håper du har hatt en fin helg og mandag 🥰

#mandag #forkjølet #frisk #nettshopping #matvarer #lilletå #skadet #bloggfri #været

 

12 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Vet du, hadde jeg vært en Disney tegneseriefigur, hadde jeg garantert vært søstera til Donald Duck. For vi er like hissige og UHELDIGE 😉 Jeg har jo brukket denne tåa to ganger tidligere, så den har jammen fått gjennomgå.

    1. Godt å høre at feberen er borte, men håper du slipper mer sykdom nå ❤❤❤

      Her har vi hatt overskyet vær, 2-3 grader og nedbør.

      Den tåa di så ikke god ut, men håper den blir bedre ❤😊

      Ønsker deg og godpusejentene dine en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg håper virkelig at alt av feber er borte for en god stund, for nå er jeg så lei. Kikket nettopp temperaturmåleren, og den har krabbet under null punktet igjen. Så det blir en kjølig natt her i Oslo igjen.

    2. Når slike ting skjer som å snuble eller slår en kroppsdel i et eller annet ting er kjedelig. Da kan det komme ord som ellers vi ikke uttaler:)
      Ha en fin dag:)

      1. Heldigvis var det ikke så alvorlig denne gangen, tåa er veldig blå enda men ikke verre enn at jeg går uten problemer 😊 Det er akkurat som om det hjelper på smerter å uttale noen sterke ord 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg