Feber, og jeg hvisker meg igjennom dagen

Image by Thomas Wolter from Pixabay
Image by Thomas Wolter from Pixabay

 

Hei og god dag!

Ute skinner solen fra en skyfri himmel, og det er virkelig en nydelig høstdag ute. Litt kjølig var det til morgenen i dag med knappe +4C.

Da alarmen kimte til morgenen, kjente jeg at formen ikke akkurat var på topp. Jeg hadde pånytt fått feber, sår hals og som om ikke det var nok har jeg ingen stemme. Så nå går jeg rundt å hvisker, noe som er veldig slitsomt.

Jeg har kastet innpå et par febernedsettende, så jeg har kunnet sitte å jobbe litt her hjemmefra. Jeg skal normalt avslutte arbeidsdagen 14:15 når jeg begynner 8 som jeg har gjort i dag, og jeg tror nok at jeg skal klare å holde ut til da. Da vi hadde møte i dag, var jeg kun tilstede men kunne ikke si noe. Ikke det at jeg hadde så mye jeg skulle ha sagt, så det gikk helt fint.

Om ikke lenge treffer sola balkongvinduene, og varmer opp sånn at kattene kan få være ute en stund. Da kan også døra få stå på gløtt sånn at de kan komme og gå som de vil. Akkurat nå ligger de rett ut å tar seg en liten formiddagslur 😻😻 Vinja og jeg pleier å ha en diskusjon gående når høsten kommer, for hun vil at døra skal stå åpen hele tiden. Bryr seg ikke om det blir kalt inne den frøkna, men det gjør jeg og lukker den igjen når hun går ut. Hva skjer da? Jo da skal hun inn igjen med en gang. Å så fort hun komme inn og jeg lukker døra, ja da skal hun ut igjen. Vinja er en sta pus, og lager MYE støy om hun ikke får det som hun vil!!

Håper din tirsdag blir fin 🥰

 

#tirsdag #helse #feber #hviske #været #høstvær #sol #arbeidsdag #katteliv #vinjathecat

 

 

12 kommentarer
    1. He he. Koselig med Vinja:) Det blir ikke noe kjedelig øyeblikk sammen med henne. Selv, savner jeg en katt:)
      Flink du er som jobber til tross for at du er syk. God bedring også til deg.

      1. Ja Vinja er noe for seg selv hun, og aldri kjedelig når hun er i nærheten 😉 Så lenge jeg klarer å holde feberen ned med tabletter går det greit å jobbe hjemmefra. Der kan jeg slappe mer av og ta pauser. Tusen takk 🥰

    2. Jeg fant ut at du har tatt i bruk blogg.no også, så da kommenterer jeg litt her iblant, jeg. 😉 Forkjølelse brer om seg for tiden. Junior var snørrete på morgenen idag, men gikk på skolen. Måtte hente han midt på dagen, for da hadde han fått feber. Godt og mildt ute og solen varmer fortsatt litt! ☀️Ønsker deg masse god bedring! 🤗🍀🙏

      1. Tusen takk 🥰 Flere på jobb sitter å jobber hjemme, ettersom de er forkjølet. Godt vi har muligheten syntes jeg. God bedring til sønnen ❤ Du kan kommentere der det passer deg best vettu, for jeg legger ut det samme innlegget på begge bloggene 😊

        1. Tusen takk! 🥰 Håper han blir bra igjen i løpet av uka. Fint at du legger ut innlegg her også, for mange av de gamle kjente er på denne plattformen, og da er det sikkert enklere for de å få det med seg. 👍

      1. Ja jeg håper også det, men ikke så greit når man ikke har stemme å kan prate. Blir jo så sliten av å prøve. Ja katter er kloke, og Vinja er både en håndfull og en smart katt 🥰

      1. Jeg håper virkelig at jeg er bedre i morgen, for jeg begynner virkelig å bli lei nå. Det å ikke ha stemme er jo så slitsomt, for jeg prøver å si noe og så hører jeg mest ut som en slange som veeser 🙈 Jeg skulle ønske jeg kunne sette inn kattedør, men jeg får dessverre ikke lov ettersom det er metall i døra. Jeg spurte styret i borettslaget om det da jeg fikk kattene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg