Etter sol, kommer regn ☔️

Image by ParentRap on Pixabay

Heisann og god kveld!

Tidligere i dag hadde vi ganske fint vær med mye sol, men nå i kveld begynte det å regne. Temperaturen nå i kveld er +13,3C, og på dagen lå det vel tett opp mot +20C hvis jeg ikke husker feil.

Jeg fortalte jo at alt ordnet seg meg T-WE app’n tidligere i dag. Jeg fikk derimot litt dårlig samvittighet ovenfor han som venter en pakke, og som ikke får beskjed om det. Derfor ringte jeg Postens kundeservice, for å høre om de kunne gjøre noe. Dessverre så kunne de ikke det, så da er det ikke så mye mer jeg kan gjøre….

Jeg er pusevakt for Felix the cat et par dager, så utpå dagen i dag dro jeg opp for å fylle opp matskålen, rydde i doen hans og kose masse. Han hadde ikke noe i mot det, og lot meg rufse masse i pelsen 🥰

På veg hjem dro jeg innom innom Bryn senteret for å handle. Jeg hadde så lite diesel på tanken at jeg fikk litt panikk når det ble kø som nesten ikke flyttet seg. Det er heldigvis litt mer enn det ser ut som, så det gikk bra. Jeg fikk handlet det jeg skulle, og kjørte innom Uno X å fylte for 500,-. Da var tanken bare halvfull, og skulle jeg ha fylt helt opp ville det ha kostet meg en 1000 lapp. Hvor skal disse drivstoff prisene ende? For dette er helt hårreisende.

Vinja lå i fanget mitt, men ble fornærmet når jeg tok fram mobilen for  å sjekke bloggen. Så nå ligger hun utstrekt på teppe mellom sofaen og stuebordet, og sover mens hun maler høyt. Lille skjønne pusen min.

Håper du har hatt en fin onsdag, og får en god natt 😴

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg