Et par kopper kaffe er det jeg trenger ☕

Heisann og god formiddag!

En ny sommerdag er godt i gang med en knallblå himmel og sol. Temperaturen ligger på +18,8C i skyggen i skrivende stund.

Jeg får ikke nok av disse Spanske Margerittene jeg kjøpte til pallekarmen min. Fargene er bare helt fantastiske, og jeg tar meg i å stå å se på dem flere ganger om dagen 😍.

Bare for å nevne det, så ser jeg fortsatt ut som en klovn i ansiktet etter gårsdagens overdreven bruk av Sunblock. Syntes nesten at det ser enda mer tydelig ut i dag. Nå ja, ikke mye jeg kan gjøre med det…

Da jeg dro opp rullegardinen i dag ble jeg blendet av sola, som ble reflektert av flere store speil som var lagt ut på gressbakken. Det er visst noen som driver å pusser opp, men så tørt som det er nå må man være forsiktig med sånt. Vedkommende burde dekke de til med laken eller noe lignende.

Føler meg litt sliten i kroppen i dag, akkurat som jeg går å brygger på noe. Er nok ikke det, men heller at jeg satt lenge ute i sola i går. Da kan jeg noen ganger våkne opp dagen derpå med sånn følelser i kroppen. Et par kopper kaffe nå så retter det seg nok.

Forrige uke, til Strikkekafé, startet jeg opp med et nytt Sophie skjerf og kom en del omganger på det. Så ble det liggende, dels på grunn av huden min men også for at mistet litt interessen. På tide å hente det fram igjen sånn at jeg kan vise at jeg har kommet litt lenger til neste gang jeg skal møte gjengen med strikkeglade jenter 😉.

På tide å få i seg litt mat, for det har jeg ikke prioritert enda. Ikke ofte jeg kjenner at jeg er sulten, men akkurat nå gjør jeg det. Kjøpte et par kurver med jordbær før helgen, så det blir det på brødskivene i dag🍓.

Håper du får en fantastisk mandag 🥰

14 kommentarer
    1. Jeg har sett spanske margeritter i ulike farger, men synes disse var ekstra flotte! 😀 Uff, ja skummelt med speil som sola treffer, – kan fort bli slike brennpunkt. Jeg var hos tannlegen idag, og heldigvis null hull, puh! 🙂 Har erfaring med at det kan bli store hull under gamle fyllinger, så alltid spennende å gå til tannlegen! 😬 Kos deg med strikking! 🤗

      1. Grattis med null hull 🥰 Det er akkurat det jeg tenker på også, om det skal være noe under gamle fyllinger. Jeg har ikke så mange igjen, men de jeg har sittet der en stund. Veldig fornøyd med disse fargerike Margerittene, men også de rosa som står lenger bak. Han dekket aldri til speilene, og de forsvant heldigvis en eller annen gang utover dagen. Ha en fin tirsdag, klems 🤗

      1. Ja de er så spesielle og vakre 🥰 Det ser ut til at vi skal få beholde varmen i alle fall til ut i neste uke, og det er så deilig. Når jeg sto opp kl 8 i dag var det allerede +14C.

    2. Det ble 2 timer i skogen i kveld. Fine blomster du har. Gikk en runde jeg ikke har vandret på en stund. Kom hjem passe sliten i beina og gikk rett i dusjen. Kaffe må til. Det jeg skal ha til middag i morgen står til tinjng. Glemte det i da tidlig så derfor måtte jeg kjøpe middag i dag. Så det ble pasta i dag. I morgen blir det nok en varm dag Ha en fin kveld.

      1. Det var nok deilig i skogen i går i det fine været. Tusen takk, veldig fornøyd med de blomstene jeg har kjøpt. I går ble det ikke noe middag, for jeg var ikke hjemme og senere ble det for sent. Ha en fin og varm tirsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg