Et lite jubileum i dag 🥳

Heisann og god fredda!

Ute ligger tåka helt nede mot bakken, i alle fall her oppe over Oslo gryta. Temperaturen ligger på -3,3C nå midt på dagen.

Jeg har vært litt fraværende igjen, ettersom jeg har blitt så sliten etter at jeg har vært ute på dagen til juleavslutning i Arbeidsgruppa, Strikking hos Veiviseren og ikke minst julekonsert. (som jeg skal fortelle mer om i eget innlegg). I dag skulle jeg og Bestisen ha vært på den siste Musikkbingoen, men ingen av oss er i form så vi bestemte at vi dropper det. Får heller komme sterkere tilbake neste år.

I dag er det også et lite jubileum for meg 🥳 Hvorfor det? Jo, for på denne dagen i fjor leverte jeg fra meg laptopp og adgangskort, og gikk ut døra til Arbeidsgiver for siste gangen. Jeg husker at flere spurte meg om jeg hadde det greit med med, og helt ærlig kunne jeg svare at det hadde jeg. For jeg vært klar i flere år jeg pga alle plagene med kroppen min. Allikevel må jeg innrømme at syntes det var litt vemodig da jeg ruslet ned til t-banen, men følelsen varte ikke så lenge.

På formiddagen satte jeg meg ned på kontoret mitt og gikk løs på desembers store bunke med regninger. Det er alltid like spennende og litt stressende å se hva som blir igjen. I går ble jo også renta satt opp igjen, og det kommer vi til merke alle mann men ikke akkurat nå….

Huff, stakkars plantene mine 🥹 Jeg har helt glemt å vanne dem, og nå henger nesten alle sammen med bladene og grenene sine. Det er på tide å ta med seg vannkannen å gå en runde, og jeg trenger ikke fuktighetsmåleren i dag 😉

Ønsker deg en fortsatt fin fredda 🥰


4 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Det er en merkelig følelse at det har gått et helt år siden jeg ble pensjonist, men en herlig følelse 😊 Ha en fortsatt fin freddagskveld, klems 🤗

    1. Er greit med en dato man kan henge ting på. Trakk ei tann i går, det tok 12 time og så gikk det nesten 6000,- kroner ut av kontoen. Fikk vaska 3 maskiner i dag og 6 gulv i dag. Skal hjem via en butikk som selger noe til hamster. Det blir nye kornstenger, mat og flis. Da holder det til nyttår, salg er det i januar og handler heller stort da. Bra at du kjører bil enda og kan gjøre en innsats frivillig i nærmiljøet. Det skaper mye glede hos deg og andre. Ha en fin dag.

      1. Noen datoer er greit å minnes, mens andre godt kan gå i glemmeboka. 12 timer for å trekke en tann? Det må vel være en skrivefeil? Når jeg har trekt tenner har tannlegen aldri brukt over 1 time. Ja dyra våre må også få sitt. Jeg må kjøpe både sand og våtfor til Vinja så jeg har til butikkene åpner i romjulen. Jeg elsker å kjøre bil, og bruker den så ofte jeg kan. Ønsker deg en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg