Er det flere enn jeg som har problemer med å kommentere på wordpress blogger?

Noen av de jeg leser bloggene til har flyttet over bloggene sine til WordPress på egen hånd. Jeg har forsøkt å kommentere på innleggene, men de krever at jeg er pålogget på et av flere alternativ, som Facebook, WordPress, Twitter, og Google.

Det høres jo greit ut, men når jeg logger meg inn nekter WordPress å godta det. Jeg har prøvd alle, men får samme feilmeldingen. Er det flere som har hatt dette problemet?????

#irritasjon #frustrasjon #wordpress #blogg

20 kommentarer
    1. Mens jeg som sitter her uten innlogging, kan rable i vei. Så lenge det varer, muligens 🙂 Jeg er ingen av de nevnte stedene og akter ikke registrere meg heller. Og det er IKKE fordi jeg hetser i kommentarfelt, for sånn er jeg ikke selv om jeg er rimelig anonym. iPadressen er jo der da, hehe.

      Er du sikker på at de omtalte bloggene du var innom, er åpne for kommentarer? Det kan jo tenkes bloggerne har stengt av. Noen må jo gjøre det pga hetsing og mobbing, dessverre.

      1. Noen ganger lurer jeg på om det hadde vært det beste å ikke være registrert noe sted, hihi! Jeg vet faktisk ikke om de nevnte personene har sperret for kommentarer, men jeg skal spørre. Ser nemlig at en av de jeg forsøkte å kommentere på har lagt igjen en kommentar hos meg nå 😊 Ja dessverre er det blitt sånn at hetsing og mobbing har blitt dagligdagse på sosiale medier.

    2. Har merket at jeg kan velge mellom diverse innlogginger og velger da mitt navn og hverken Facebook eller Google eller hva nÃ¥ alt er. Jeg er fortsatt pÃ¥ gamle blogg.no, sÃ¥ burde vel være enda verre for meg? Du er vel overflyttet til wordpress i nye blogg.no? Hm…..Jeg venter fortsatt pÃ¥ at søknaden min skal bli behandlet om overflytting…..Hos deg her nÃ¥ f.eks. mÃ¥ jeg krysse av for at jeg ikke er en robot 😉

      1. Jeg mener at jeg forsøkte Ã¥ legge inn kommentar ved bare Ã¥ skrive navn, email og bloggadresse, og ble det krevd at jeg skulle logge meg inn. Skal gjøre et nytt forsøk uten Ã¥ se om det gÃ¥r da. Akkurat det der med robot’n gjelder dessverre oss alle sammen, og nÃ¥r jeg sitter Ã¥ leser og kommenterer pÃ¥ mange innlegg er det ganske irriterende.

    3. Jeg har syntes wordpressblogger var enklest å kommentere på av alle etter blogsoft. Gikk fint å kommentere til HeidiElise. 🙂 Og wordpress husker meg.

      Å kommentere fra pc er nok anbefalt over mobil og nettbrett når man kommenterer på de som er overflyttet til blogg.no er min erfaring. Er litt dumt ettersom det er mer praktisk for mange med mobil. Men jeg bruker MYE MYE MYE lenger tid, og tror oftest man slipper å telle noe som helt på pc? Jeg har funnet ut at jeg bruker utrolig forskjell i tid avhengig i hvor jeg kommenterer fra. Forstår ikke hvorfor forskjell men..

      1. Jeg sliter fortsatt, men mÃ¥ har i alle fall klart Ã¥ logge meg inn Ã¥ fÃ¥tt lagt igjen kommentarer. Personlig sÃ¥ syntes jeg det er enklere Ã¥ kommentere via mobilen inne pÃ¥ Bloglovin, og sÃ¥ skriver jeg innleggene pÃ¥ PC’n 😊 Det er mye som har blitt bÃ¥de tungvindt og tar lengre tid etter omleggingen, og jeg forstÃ¥r heller ikke helt dette.

    4. Jeg får heller ikke kommentert på WordPress- bloggene. Får også opp melding om å logge meg på. Men det skjønner jeg ikke noe av. Enig med deg . Det er irriterende 😟

      1. Tror dette er veldig individuelt, for noe forteller at de trenger å fylle ut de tre obligatoriske feltene. Så er det andre, som oss, som ikke får kommentert hvis de ikke logger seg inn. Jeg kom igjennom til slutt i sta ved å logge meg inn med gmail min, men skjønner egentlig ikke at det skal være nødvendig.

    5. Jeg har kommentert i wordpress blogger uten problemer…. Har bare gjort det via pc da, synes mobilen blir sÃ¥ fomlete Ã¥ holde pÃ¥ med. Vet ogsÃ¥ at det er litt mer omstendelig Ã¥ kommentere blogg.no med den, derfor foretrekker jeg pc.

      1. Jeg kommenterer bÃ¥de via PC og mobil, og begge deler gÃ¥r veldig greit. Det har nesten blitt sÃ¥nn at jeg blogger via PC’n, men ofte sÃ¥ kommenterer jeg via mobilen. Den har jeg jo alltid i nærheten.

    6. Jeg kommenterer på wordpressblogger. Har valgt navn, og blogg, ikke fra google-konto. Det har gått fint. Men har hørt flere snakker om problemer. Hm..

    7. Skulle ønske jeg kunne svart deg på det, men for å si det mildt: jeg skjønner ikke bæra som vi sier i nord, jeg bare trykker litt rundt. Håper du finner ut av det og riktig good natt<3

      1. Jeg er ikke av de som gir meg i første omgang, så jeg kommer nok til å få det til 😊 Det blir litt mye let, trykk og finn kanskje her inne om dagen, men det årner seg til slutt. Ha en riktig god natt du også 😴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg